הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הולך להיות וואו: חוגגים עצמאות בלוס אנג'לס עם זיקוקין, תהלוכות, פנקייק והרבה כיף
לא נראה שמישהו יוכל לחמוק מחגיגות יום העצמאות האמריקני, שיתקיימו ב-4 ביולי, ויכללו אינספור אטרקציות בכל רחבי ארצות הברית. גם בלוס אנג'לס יחגגו עם ירידים כפריים, פעילויות לילדים ולמבוגרים, הפתעות ומופעי זיקוקין מרהיבים

מצעדים מסורתיים, ירידים כפריים, ריקודי סווינג, שירים פטריוטיים וזיקוקין צפויים להיות חלק מחגיגות העצמאות של מי שיהיו באזור לוס אנג'לס סביב ה-4 ביולי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יהיה קשה לחמוק מחגיגות העצמאות שיתקיימו בכל מקום

דל מאר
מדי יום עד ה-4 ביולי, החל מהשעה 10 בבוקר, יתקיים בדל מאר היריד הכפרי המסורתי של המחוז. הוא יהיה מלא באטרקציות והפתעות לכל המשפחה, כגון חוות ליטוף, חליבת עזים, רכיבה על סוסים, מרוצי חזרזירים, מופעים שונים של חיות חווה, בהם גם תרנגולי הודו. כמו כן, אפשר לבקר בבית הפרפרים, להקשיב למוסיקה חיה שינגנו להקות מקומיות, לצפות במופעים קומיים ובמופעי קסמים ועוד.

מחיר: 19 דולר למבוגר, 12 דולר לילדים בגילאי 6 עד 12 ולאזרחי ותיקים מעל גיל 62. הכניסה חופשית לילדים בגילאי 5 ומטה.
טלפון: 858-755-1161

הוליווד
אין כמו פיקניק המוני כדי להרגיש את תחושת השייכות וההנאה שבחגיגת עצמאות למדינה. בין ה-2 ל-4 ביולי, בשעה 7 וחצי בערב, יתקיים הפיקניק המסורתי בהוליווד בול. במהלך האירוע הקהל יוכל לשיר יחד שירים פטריוטיים שתנגן התזמורת הפילהרמונית של לוס אנג'לס. כמו כן, יתקיים קונצרט של הרכב גו-גו ומופע פירוטכניקה.

מחיר: 14 דולר למבוגר ו-7 דולר לילדים עד גיל 12 ב-2 וב-3 ביולי; 19 דולר למבוגר ו-9.5 דולר לילדים עד גיל 12 ב-4 ביולי.
טלפון: 323-850-2000

האנינגטון ביץ'
כאן, אפשר לפתוח את חגיגות יום העצמאות בפנקייק לארוחת בוקר, על מנת לקבל אנרגיה כדי להשתתף במרוץ הריצה למבוגרים. אחר כך, אפשר לבדוק את המיצגים בתערוכת הכושר, Fitness Expo ומשם להמשיך למצעד המסורתי שימשך כשעתיים על הרחוב הראשי. לבסוף, אפשר להתמקם על החוף או על המזח (בתשלום של 10 דולר), על מנת לצפות במופע זיקוקין שיחל בשעה 9 בערב.

מחיר: 40 דולר להשתתפות במרוץ.
טלפון: 714-969-3492

לונג ביץ'
ב-4 ביולי, בשעה 2 בצהריים, תפתח הספינה המפורסמת, קווין מרי, את סיפוניה ואת חדרי הנשפים שלה לקהל. שם, אפשר ליהנות ממופעי להטוטנים, מאמני בלונים, מלהקות שינגנו מוסיקה חיה, מדו-קרב בין פסנתרים, מסיור ברחבי הספינה ומעוד הפתעות לכבוד חגיגות העצמאות האמריקנית.

מחיר: 59 למבוגר ו-39 דולר לילדים בגילאי 4 עד 11. הכניסה חופשית לילדים מתחת לגיל 3.
טלפון: 877-342-0742

ה-4 ביולי צפוי להיות מלא באפשרויות ליהנות, לפני הגרנד פינאלה: מופע הזיקוקין

ונטורה
חגיגות יום העצמאות ה-43 של ונטורה יתקיימו ב-4 ביולי עם יריד רחוב באזור התרבות של הדאונטון. ילדים ומבוגרים, יחד עם האופניים או העגלות שלהם, יכולים להגיע כדי לצעוד במצעד ה-Pushem-Pullem (דחוף אותם-משוך אותם), שיחל בשעה 9 וחצי בבוקר. במסגרת האירוע יציגו למעלה מ-200 יוצרים את האמנות והמלאכה שלהם, כשמוסיקאים והרכבים שונים ינגנו יצירות מוכרות ברקע.

ב-Ventura College Athletic Fields יתקיים פיקניק משפחתי ענק, עם מוסיקה חיה, ביתנים לממכר מזון, אזור כיף לילדים ועוד הפתעות. כשיחשיך יתקיים מופע זיקוקין מסורתי.

מחיר: 6 דולר למבוגר ו-4 דולר לילדים בגיל 4 עד 12, למופע זיקוקין.
טלפון: 800-333-2989

פאלם דזרט
כאן מציעים לחגוג את ה-4 ביולי עם ההרכב Swing Cats Big Band, עם מוסיקה משנות ה-30, ה-40 וה-50, באמפיתאטרון של מרכז הסיוויק פארק של פאלם דזרט. במתחם יתקיימו פעילויות לילדים, משאיות אוכל ועוד הפתעות. בשעה 9 בערב מומלץ לתפוס מקום על מנת ליהנות מ-25 דקות של מופע זיקוקין לצלילי מוסיקה פטריוטית.

מחיר: הכניסה חופשית
טלפון: 760-568-1441

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE