הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דקירות בחגיגת יום הולדת של בן 3 באיידהו. תשעה פצועים, מהם שישה ילדי מהגרים
טימות'י קינר בן ה-30, תושב העיר לוס אנג'לס, נעצר לאחר שדקר תשעה מהגרים. קינר גר במקום עד שישי האחרון והמשטרה בודקת את הנסיבות שהובילו לאירוע הקשה. סכנה נשקפת לחייהם של ארבעה מהפצועים. מפקד המשטרה: "מסוג הדברים שאתה מקווה שלעולם לא יקרו בעיר שלך"

תשעה בני אדם מאושפזים בבית החולים בעיר בויסי שבאיידהו לאחר שנדקרו במהלך ערב שבת בקומפלקס דירות, כך מסרה המשטרה בעיר. היום (א') פרסמה המשטרה כי החשוד שנתפס הוא טימות'י קינר בן ה-30, תושב העיר לוס אנג'לס, שפרץ ליום הולדת של ילד בן שלוש ופתח במסע דקירות קשה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות משטרה רבים הגיעו לאזור (צילום: משטרת בויסי)


קינר נעצר ויואשם בתשע סעיפים של תקיפה מחמירה ושישה סעיפים של פציעת ילד, סך הכל 15 האשמות של עבירות מסוג פשע. מתוך הפצועים, נשקפת סכנה לחייהם של ארבעה וחלק גדול מהם הם פליטים. מדינות המקור שלהם הם עיראק, אתיופיה וסוריה. המשטרה מסרה שבית הדירות ידוע ככזה שבו דרים פליטים, ועל כן החשד כי קינר כיוון לפגוע בהם. עם זאת עוד לא נמצא הוכחה לכך שמדובר בפשע שנאה.


ביל בונס, מפקד המשטרה (צילום: משטרת בויזי)


חרף העובדה כי הוא עצמו אינו פליט, קינר גר בקומפלקס הדירות, הממוקמם בפינת רח' סטייט ורח' וויילי, עד יום שישי האחרון. על פי החשד, הוא התבקש לעזוב אך לא ברורה הסיבה לכך. "לא היה לנו אירוע תקיפה שבו מעורבים כל כך הרבה קורבנות בהיסטוריה של משטרת בויסי. מן הסתם זה דבר שקיווינו שלא יקרה בעיר שלנו", אמר ביל בונס, מפקד המשטרה בעיר. עוד המשיך בונס וסיפר כי "ניתן לשער כי מדובר בקהילה מלוכדת בתוך קומפלקס הדירות", לדבריו.


זירת האירוע (צילום: משטרת בויזי)

חוקרי המשטרה תרים אחר ראיות בקומפלקס הדירות ובסמוך אליו, וזאת על מנת להבין את המניע לאירוע. עוד סיפרה המשטרה כי הדיווח הראשוני התקבל בשעה 8:45 בליל יום שבת, ובו נאמר כי אדם חמוש בסכין תוקף מספר אנשים. כאשר הגיעו למקום, חלק מהקורבנות היו בתוך דירותיהם וחלק היו במגרש החנייה המשותף.


החשוד טימות'י קינר (צילום: משרד השריף במחוז אדה)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE