הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: ראש שבט בצופים נעצר בחשד לפדופיליה
ג'יימס רוברטס בן ה-74 עבד במשך 4 עשורים עם ילדי הצופים, אך זה לא מנע מהבלשים למצוא חומר פורנוגרפי של קטינים על מחשבו האישי; בהמשך היום הוא יובא בפני מעצר, אך בשלב זה ברור שלא יהיה מעורב יותר בתנועת הצופים: "

ג'יימס רוברטס בן ה-74, בכיר בשבט הצופים במדינת ניו ג'רזי, נעצר בשבוע שעבר בחשד כי החזיק והפיץ חומר פורנוגרפי של קטינים, כך מסרו הרשויות במחוז קמדן. רוברטס נעצר ביום שישי האחרון לאחר שאושר צו החיפוש בביתו בעיירה סיקלרוויל, שם מצאו תמונות וסרטונים של קטינים בעלי תוכן מיני, כך מסרה התובעת המחוזית, מארי אווה קולאליו. רוברטס מוחזק בבית המעצר של המחוז, שם ימתין לשימוע בנושא שחרור בערבות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


על פי החשד, רוברטס הודה בכך שעשה שימוש בתוכנה בשיתוף קבצים לצפות, להוריד ולשתף את התוכן המיני. העובדה המדאיגה ביותר היא שרוברטס עבד במשך כ-40 שנים עם ילדים ועד לא מזמן שימש כראש שבט של גדוד 132 בעירו. בכיר בארגון מסר כי רוברטס הורחק מהארגון ונאסר אליו להשתתף בכל פעילות של הצופים בעתיד. "התנהגותו של האיש היא מגעילה ונוגדת את עקרונות הצופים", אמר היום קווין בישופ, מנכ"ל הארגון במדינה. עוד המשיך וסיפר כי "אין דבר חשוב יותר מאשר בטחונם של ילדינו. אנחנו מחפשים דרכים למנוע התעללות בילדים באמצעות מדיניותנו. כחלק ממדיניות זו, אנו מבצעים בדיקות רקע לאנשי הצוות ודואגים ששני מבוגרים יהיו נוכחים בזמן פעילות הילדים", כלשון ההודעה.


החשוד, ג'יימס רוברטס (צילום: משרד התובע המחוזי במחוז קמדן)

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE