הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על מה המהומה? הספר The Perfect Couple יצא לאור השבוע ומיד התברג במקום השני ברשימת רבי המכר
כולם מסתירים סודות, מערכות יחסים מסובכות ופרטים שונים שהופכים אותם לאומללים וגורמים להם לקבל החלטות גרועות. המכניזם האמור הוא זה שמניע את עלילת הספר החדש של אלין הילדרברנד

הספר החדש של אלין הילדרברנד, The Perfect Couple (הזוג המושלם), יצא לאור השבוע וכבר התברג במקום השני ברשימת רבי המכר. הספר עקף רבי מכר אחרים, מאת סופרים ידועים יותר, ונושף בעורפו של הספר שכתב הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, עם אחד מהסופרים המפורסמים בעולם, ג'יימס פטרסון.  

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ממכונות הדפוס הישר אל המקום השני ברשימת רבי המכר

הכותרת שלו מסמנת את הבלתי אפשרי, הזוג המושלם. התיאור על הכריכה נפתח במשפט שמאשש את השערותיו של הקורא באשר לשמו של הספר: "גופה נמצאה בנמל של ננטקט, שעות ספורות לפני החתונה המושלמת".  

מסתבר שיש איזו משיכה בלתי מוסברת לאזור ננטקט, שנקשר אצל רבים עם שלווה כפרית, חווה שמגישה עגבניות טריות שנקלו על לחם פורטוגזי לארוחת הבוקר, קפה על הדק של הנמל וריח רענן של מים מלוחים.

בעוד כל זה מתגבש ברקע, העלילה מתמקדת בתג ובגרייר שמתכננים חתונה מדהימה לבנם, בנג'י, ולארוסתו, סלסט. כמה שעות לפני החתונה מוצאים את השושבינה, מריט, מתה במימי הנמל. אמא של סלסט, קארן, גוססת מסרטן. פתאום, בכל כיוון שמביטים בחתונה הזו יש מישהו שיושב על הר של סודות.

מומחית לאזור ננטקט, הסופרת אלין הילדרברנד

רבים יאמרו שאחת הסיבות לקרוא את הספר הזה קשורה בהנאה שבסיפוק יצר הסקרנות של הקורא, עם חשיפת גלגלי השיניים המניעים את העלילה. היא נעה בכוון אחד, אל עבר חשיפת רשת הסיפורים שמאחורי כל אחת מהדמויות. הסודות, מערכות היחסים והעובדה שכולם מסתירים משהו שהופך אותם לאומללים, גוררים קבלת החלטות גרועות.

ספר מצוין לטיסה בדרך לחופשה, במהלכה וגם לסוף שבוע נעים בגינה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE