הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוכנים לשלם 78,000 דולר? יופי. אז תוכלו לבקר בקוטב הדרומי ולפגוש פינגווינים
טיסה במטוס פרטי, לינה במחנה יוקרתי על יבשת אנטארקטיקה, ביקור במושבה של פינגווינים וסיור במערות קרח הן רק חלק מהחוויות שמבטיח המסע הזה אל הקוטב הדרומי

חברת התיירות, Silversea, מהמרת על כך שיש כמה אנשים שמוכנים לשלם 78,000 דולר על מנת לבקר בקוטב הצפוני. קולקציית טיולי העילית האחרונה של החברה מציעה מסע בן עשרה לילות, שכולל טיסה במטוס פרטי לאנטארקטיקה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בתמורה ל-78,000 דולר, גם אתם יכולים לשוטט בין פינגווינים

שם יבלו הנוסעים לילה שלם באוהלים בסמוך לקוטב הדרומי. המסע כולל אירוח לשישה לילות במחנה יוקרתי בסמוך לקצה היבשת, ביקור יוצא דופן במושבה של פינגווינים וסיור במערות קרח.

הטיול מהווה חלק מהקולקציה החדש של החברה, הכוללת תשעה טיולים יוקרתיים במיוחד, שמטרתם להרחיב את מספר המטיילים העשירים. הרעיון הוא לספק מותרות ברמה גבוהה יותר מאשר הפינוק המסורתי, עם חוויות חד פעמיות.

בחברה מאמינים, כי יוקרה היא עניין של גישה וכי חיי המותרות התפתחו ואינם מסתכמים באובססיה לרכוש ולחומר. בשנים האחרונות מדובר על רעב להעשרה אישית באמצעות חוויות של פעם בחיים. כמובן שאין צורך להזכיר שהתנאים המוצעים לנוסעים הם מהטובים שאפשר למצוא בענף התיירות בעולם והם כוללים את חדרי האירוח הטובים ביותר ואת האוכל המשובח ביותר הזמין בכל יעד ויעד.

קולקציית טיולי יוקרה שמבטיחה חוויות נדירות

הקולקציה מציעה טיולים שיוצאים פעם או פעמיים בשנה עם מספר מקומות מצומצם ביותר של עד 12 אנשים בלבד. היא נוצרה על מנת לאפשר לנוסעים להגיע למקומות מרוחקים, שאינם נגישים לתיירות המסורתית ושמאוכלסים בדלילות.

עוד בקולקציה אפשר למצוא טיול בן שמונה לילות לשטחי מרעה של איילים ולציד נשרים, במונגוליה. החוויה האמורה מוצעת במסגרת שיט באזור יבשת אסיה, שנוצרה על מנת להשלים חוויה אחרת, של שיטה באוסטרליה.

כך גם המסע לאנטארקטיקה, שמוצע לנוסעים כחוויה משלימה שיט סביב הקצה הדרומי של אפריקה.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE