הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עשרות התלוננו: תקלה בסמסונג שולחת תמונות באקראיות
משתמשים רבים הלינו בשבוע האחרון על כך שנשלחו תמונות מהטלפון שלהם אל משתמשים רנדומליים באמצעות אפליקציית "Samsung Messages", ברירת המחדל לשליחת וקבלת הודעות בכל הטלפונים של החברה. "מודעים לתקלה, לקוחות מודאגים מוזמנים ליצור עמנו קשר", מסרה סמסונג

עשרות אנשים שמחזיקים בטלפונים ניידים של חברת סמסונג טוענים שתמונות מתוך הטלפון נשלחו באופן אקראי לאנשים המופיעים ברשימת אנשי הקשר. התקלה הזו מתרחשת באפלקיציית "Samsung Messages", תוכנה שמוגדרת כברירת המחדל לשליחת וקבלת הודעות טקסט (SMS) בכל הטלפונים של החברה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משרדי סמסונג (צילום: Shutterstock)


על פי הלקוחות שהתלוננו, אין זכר כלשהו לשליחת ההודעות בטלפון עצמו, כלומר לא ניתן לראות מה נשלח ולמי. עד כה לא ברור כמה אנשים הושפעו מהתקלה, אך אם מדובר בבאג אמיתי, הרי שזו תהיה פריצה אבטחה חמורה ביותר. "אנחנו מודעים לדיווחים על עניין זה והצוותים הטכניים שלנו בוחנים את הנושא. לקוחות מודאגים מוזמנים לפנות ישירנו אלינו", מסרה החברה. 


סמסונג "גלקסי S9" (צילום: Shutterstock)


גולש באתר Reddit טוען שבשבוע שעבר נשלחו כל התמונות שהיו על הטלפון הנייד שלו, מדגם S9 פלוס, לבת זוגתו. באפליקציה עצמה לא היה זכר לכך, אך תיעוד נמצא ברישומי החברה שמספקת לו את שירותי הגלישה והשיחות. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE