הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השריפה במחוזות יולו ונאפה: 2,500 תושבים פונו מביתם, 700 מבנים בסכנה
למעלה מ-2,000 כבאים עמלים מאז יום שבת על כיבוי השריפה צפון מזרחית לאגם בריסה. השריפה כילתה עד כה למעלה מ-70 אלף אקר וצפויה להמשיך להשתולל בימים הקרובים

השריפה במחוזות יולו ונאפה ממשיכה להתפשט וכילתה כבר למעלה מ-70 אלף אקר (כ-110 מיילים רבועים), נכון ליום שלישי בבוקר. על פי שירותי הכבאות של קליפורניה, רק כחמישה אחוזים מהשריפה המשתוללת צפון-מזרחית לאגם בריסה נמצאים תחת שליטה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כבאים בקליפורניה. צילום: Fox News


השריפה דווחה לראשונה בשבת סמוך לשעה שתיים בצהרים. בתוך פחות מ-72 שעות, היא כילתה שטח הכפול בגודלה משטחה של סן פרנסיסקו. כ-700 מבנים הסמוכים לאזור השריפה נמצאים תחת סיכון אך עד כה אף אחד מהם לא נפגע. דובר מחלקת היערות והגנה משריפות של קליפורניה אנתוני בראון אמר היום (שלישי) כי לפחות 2,500 תושבים התבקשו להתפנות מביתם בשל התפשטות האש.

הרשויות חייבו את פינוי האזורים הבאים במחוז יולו: צפונית לכביש 128 (פרט לעיר ווינטרס), דרומית לדרך 23, מזרחית לדרך בריסה נוקסוויל, מערבית לדרך 89 ודרומים לקהילת אספרטו. תושבים המשתמשים בכביש 128 בין סכר מונטיצ'לו ודרך פלזנט ואלי נדרשים גם כן להתפנות. הרשויות ביקשו מתושבים בבריסה היילנדס ומתחמי הנופש מארקלי קוב ופלז'ר קוב להיערך גם כן לפינוי בעקבות השריפה.

בראון צייון כי למעלה מ-2,000 כבאים עמלים על כיבוי השריפה מהאוויר ועל האדמה. הוא ביקש מהבצירו לנהוג בזהירות בעת הדלקת אש כחלק מחגיגות הארבעה ביולי הצפויות בימים הקרטובים. השתלטות מלאה על השריפות לא צפויה לפני ה-10 ביולי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE