הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלי כלום: היידי קלום חוזרת לילדות בגרמניה ומדגמנת ללא חלק עליון
הדוגמנית בת ה-45 לא מתביישת בגוף שלה ולרגל חגיגות 25 שנים למגזין Ocean Drive Friday היא מורידה את הבגדים ונזכרת בילדות הפתוחה שהייתה לה. "היינו הולכים לחופי נודיסטים, מי שהיה לבוש היה השונה"

בגיל 45, היידי קלום לא מפחדת לחשוף הכל. הדוגמנית הגרמנית הצטלמה ללא חלק לרגל חגיגת 25 שנה למגזין Ocean Drive Friday.

כוכבת "ויקטוריה סיקרט" לשעבר מתעקשת שהיא מרגישה מאד בנוח עם הגוף שלה. "גדלתי בסביבה חופשית והרגשתי פתוחה עם ההורים שלי" מסבירה קלום, "היינו הולכים לחופי נודיסטים. אנחנו מאד ליברלים, למרות שאי אפשר להגיד את זה על כל הגרמנים".



הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קלום. לא מתביישת בגוף שלה


קלום חושפת כי "בילדות לא היה למשפחה שלי הרבה כסף, אז היינו עושים הרבה קמפינג בחופי נודיסטים. עירום היה חלק מהחיים שלי, ובחופים האלה מי שהלך עם בגדים היה השונה. אהבתי את זה". 

ולמרות שיש הרבה שיצפו מהאמא ל-4 לכסות את עצמה בימים אלו, היא דווקא מרגישה בנוח עם הגיל ורוצה להעלות את המודעות לחשיבה חיובית בנושא הגוף. "אני אומרת ככה: אנחנו חיים רק פעם אחת. אלה החיים שלנו והם לא נגמרים בגיל מסויים" אמרה קלום, "נשים לא צריכות להחביא את עצמן כשהן מגיעות לגיל 30. אני לא אומרת שאנשים צריכים לעשות את מה שאני עושה, אבל אני מקווה שכל אישה בגיל שלי תהיה בטוחה בעצמה".

אולם קלום לא מסתמכת רק על הגנים שקיבלה מהוריה- היא מקיימת אורח חיים בריא ושומרת עליו בקנאות. "אנחנו קובעים את היופי שלנו על ידי מה שאנחנו מכניסים לגוף שלנו. אני מכינה שייקים בריאים כל בוקר. ג'ינג'ר זה בריא, גם שום- אני אוכלת מהם הרבה".


 "חיים רק פעם אחת"

קלום מטיילת ברחבי העולם, אולם היא דווקא במיאמי היא מרגישה בבית. "אנשים לא מתביישים בגוף שלהם במיאמי. אפשר ללכת ברחוב ולראות גברים ונשים רוקדים ביחד במועדונים עם קוקטייל ביד שלהם. במיאמי יודעים להנות מהחיים". 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE