הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פעילי בעלי חיים העבירו 50 כלבים למעון חדש, 11 מתו במהלך הנסיעה
מתנדבים שהסיעו אותם מכלביה שבמסיסיפי לכיוון מינסוטה, עצרו בצד הדרך לאחר ארבע שעות נסיעה, ככל הנראה בשל תקלה. כשהגיעו להוציא את הכלבים לביתם החדש גילו שחלקם קיפחו את חייהם בדרך

11 כלבים שהועברו על ידי מתנדבים למען זכויות בעלי חיים מהטיסבורג שבמיסיסיפי למינסוטה מתו במהלך הנסיעה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא ברור מה קרה אבל צוות המקלט לוקח את הנושא ברצינות. אילוסטרציה (צילום: shutterstock.com)


בטנדר שהסיע אותם שהו 50 כלבים, שהועברו ממקלט לחיות סאותרן פינס. שני המתנדבים החליטו לעצור ליד סרדיס, לאחר כארבע שעות נסיעה, בכביש המהיר 55 בצפון מיסיסיפי וגילו את פגרי הכלבים בזמן שפרקו אותם מהרכב.

בעמוד הפייסבוק של המקלט פורסם כי הרכב עובר בדיקה יסודית בכדי לנסות ולהבין מהי סיבת המוות. "כשהמתנדבים יצאו מהמקלט, כל הכלבים היו עירניים ובריאים, נראה כי מערכות מיזוג האוויר של המסחרית פועלות באופן תקין, ובמהלך הנסיעה המשאית נותרה צוננת", נכתב בפוסט. "אנחנו עובדים כדי לחקור אלו כשלים מכניים יכלו להשפיע על בעלי החיים ברכב".

מנהלת הקבוצה, ג'יני סימס, סיפרה כי הם מאמינים שמדובר בהרעלת פחמן חד-חמצני מתפקוד מכני - ולא בשל החום. עוד הוסיפה כי  את הכלבים האחרים נמצאים בהשגחה, למרות שלא הראו כל סימנים למכת חום או בעיה רפואית. "אנחנו מחויבים להציל את חייהן של חיות נזקקות, והטיפול שלנו בעובדה שכלבים קיפחו את חייהם נלקח ברצינות רבה. לומר שאנחנו מתאבלים ונחרדים מהתאונה הקשה שהתרחשה אתמול תהיה לשון המעטה".

אנשי המקלט הודו לעוברים ושבים וחסדי ההצלה בצפון מיסיסיפי על עזרתם בעקבות התאונה.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE