הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טעם של קליפורניה- במיאמי: Malibu Farm תציע מנות בסגנון חוף הים
בתפריט החדש תמצאו פיצות שנאפות בתנורי עץ, טורטיית עוף מקמח מלא או ביצים מטוגנות עם לחם כפרי בטוסטר. הישיבה במקום תקח אתכם למאלביו שבלוס אנג'לס, רק שבמקרה הזה תהנו מהנוף של האוקיינוס האטלנטי

מסעדת Malibu Farm שנפתחה לאחרונה במיאמי, משיקה את תפריט הבראנץ' שלה- והוא כולו על טהרת חוף הים.

החל מהשבוע, המסעדה תציע בשעות 12 בצהריים עד 4 אחר הצהריים, מנות בראנץ' בסגנון חוף הים במאליבו. בתפריט תוכלו למצוא כריכי בוקר ופיצות שנאפות בתנור עצים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כריכי הבוקר של Malibu Farm. ניחוח של החוף המערבי


המסעדה נפתחה על ידי השפית הלן הנדרסון, והיא נמצאת במרחק 2,800 מייל מהמסעדה המקורית במאליבו, לוס אנג'לס. המיקום במיאמי מזכיר מאד את הנוף המקורי בחוף המערבי, אולם ההבדל העיקרי הוא שיושבי המסעדה משקיפים לאוקיינוס האטלנטי ולא לאוקיינוס השקט. 

התפריט של הנדרסון מתרכז במאכלים מקומיים ורכיבים אורגניים. ספקית הלחם שלה היא מאפיית Zak the Baker, את הבשר היא מביאה מ-Larry Kline, ואת הפירות והירקות מ-Produce Kingdom בדאון-טאון מיאמי. 

כדאי לכם לנסות את הביצה המטוגנת, איתה תקבלו לחם כפרי בטוסטר עם גבינת Havarti ורוטב לימון-איולי. אם לא מתחשק לכם ביצים, טורטיית הבוקר היא בדיוק המנה בשבילכם. הטורטייה עשויה מקמח מלא ובתוכה תמצאו נקניק עוף טעים להפליא. 


נוף משגע לאוקיינוס האטלנטי


בגזרה האיטלקית תמצאו פיצות שנאפות בתנורי עץ, עם גבינת ריקוטה או רוטב ברבקיו. אם אתם אוהבים דגים על הפיצה שלכם- שווה לנסות את תוספת הסלמון שמציעה המסעדה. 

איפה: Nobu Eden Hotel, 4525 Collins Ave

מתי: ימים א'-ש' בשעות 7-11 בבוקר ו-12 בצהריים עד 11 בערב.

כמה: 10-25 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE