הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חגיגה סינמטית: המראה החדש של הלילה מפציע ב-Universal Studios, אורלנדו
אזור הלגונה של הפארק מתעורר לחיים במופע שמקיף את הקהל בטכניקות מיוחדות ולוקח אל עולמות שונים, עם הקסמים והלחשים של הארי פוטר, עם שאגות הדינוזאורים של עולם היורה, עם המיניונים ועוד

היכונו לחוות את המראה החדש של הלילה עם אטרקציית הקיץ המרהיבה, Universal Orlando’s Cinematic Celebration. החוויה הסינמטית מציעה למבקרים בפארק Universal Studios, באורלנדו, לסיים את היום במופע החגיגי שנערך באזור הלגונה, תחת כיפת השמים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המופע יכבוש את כל שטח החוף בפארק השעשועים של יוניברסל

האטרקציה מספקת רגעים מרגשים ומהנים, כשכמה מהדמויות המפורסמות של סרטי האנימציה הפופולריים מתעוררות לחיים אל מול עיני הצופים. תמונות מסדרת סרטי הארי פוטר יקיפו את הקהל באמצעות לחשים; שאגות צורמות של דינוזאורים יהדהדו באוויר כשיחל המסע בפארק היורה; והמיניונים יספקו מהירות, עצבנות, שובבות ויצבעו הכל בצהוב.

כל העולמות המרהיבים האלה, יוקרנו על מסכי מים פנורמיים ויודגשו באמצעות פירוטכניקה. במקביל יפעלו למעלה מ-120 מזרקות מים ,משולבות בתאורה מיוחדת, שיציגו ריקוד מהפנט. המופע יכבוש את כל שטח החוף בפארק השעשועים של יוניברסל, וגם את המבנים הסובבים אותו. הוא יהפוך את כל האזור לחגיגה של רגעים אהובים, כשברקע מתנגנים קטעי המוסיקה המוכרים והמרגשים.

שאגות צורמות של דינוזאורים יהדהדו באוויר כשיחל המסע בפארק היורה

אולי כדאי לציין, שלצד המתקנים המשמשים לקיום המופע, בנו מתחם שלם, עם מקומות ישיבה מסודרים, המשמש לצפייה בחגיגה הקולנועית.

כתובת:  6000 Universal Blvd, Orlando, Florida
אתר: www.universalorlando.com  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE