הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטר מחקה מיליוני משתמשים, המנייה בצניחה מאז שעות הבוקר
במהלך סוף השבוע דווח כי החברה מחקה כ-70 מיליון משתמשים, דבר שגרם לבהלה בקרב המשקיעים בוול סטריט; מנכ"ל הכספים של החברה הרגיע במעט והצליח לבלום את הצניחה. אלניסט בכיר: "השוק מגזים בתגובתו"

מנייתה של חברת טוויטר צנחה הבוקר ב-9% לאחר שבסוף השבוע נפוצה הידעה לפיה החברה מחקה כמיליון משתמשים החשודים כמזויפים. בתחקיר שערך הוושינגטון פוסט דווח כי החברה מחקה 70 מיליון חשבונות בחודשים מאי ויוני, וזאת כחלק מהמלחמה שלה כנגד אותם בוטים שמפיצים דיווחי שווא.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


הירידה במנייה נבלמה במעט לאחר שנד סיגל, מנכ"ל הכספים של טוויטר, הבהיר כי רוב החשבונות שנמחקו היו כאלה שלא היו פעילים ב-30 הימים האחרונים, ולכן הם לא חלק מהמשתמשים הפעילים החודשיים, נתון חשוב מאוד בעולם הטכנולוגי. "אם היינו מוחקים 70 מיליון משתמשים פעילים, הייתם שומעים מאיתנו באופן ישיר", אמר סיגל. מוקדם יותר השנה דיווחה החברה כי ישנם 336 מיליון משתמשים פעילים ברשת החברתית.

עוד לפני שסיגל ניסה להרגיע את המשקיעים, אנלסיטים רבים סברו שאין סיבה להיכנס לפאניקה. "השוק מגזים בתגובתו. אם היה מדובר בחשבונות פעילים אז היה פה סיפור", אמר מייקל פכטר, אנליסט בחברת Wedbush. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE