הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: דוורית נמצאה ללא רוח חיים בוודלנד הילס
עובר אורח שטייל לאורך רח' קלדרון בשכונה הבחין בפגי פרנק בת ה-63, שעבדה ב-USPS במשך כמעט שלושה עשורים, והזעיק את כוחות ההצלה. טיפול ראשוני הוענק, אך הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה; "היא הייתה מתוקה", הספידו חבריה לעבודה

אישה שעבדה ברשות הדואר (USPS) כדוורת במשך 3 עשורים נמצאה ללא רוח חיים בשבוע שעבר בתוך משאית הדואר שבה נהגה בשכונת וודלנד הילס, הממוקמת בצפון-מערב המחוז. האישה, פגי פרנק בת ה-63 אשר גרה בשכונת נורת' הילס, נמצאה ע"י עובר אורח ביום שישי האחרון בתוך המשאית כשהיא יושבת מאחורי ההגה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


אמבולנס הוזעק לזירת האירוע ברח' קלדרון, אך הפרמדיקים נאלצו לקבוע את מותה של פרנק. כזכור, הטמפרטורה הגיעה בשכונה לכדי 117 מעלות, שיא של כמעט שלושה עשורים. עם זאת, לא ידוע כעת אם לחום יש קשר למותה של פרנק. על פי החוקר של מקרי המוות במחוז, בוצעה נתיחה אך כעת ממתינים לקבלת התוצאות של מספר בדיקות, דבר שעשוי לסייע בקביעת סיבת המוות.


אזור וודלנד הילס, בו נמצאה הדוורת (צילום: גוגל מפות)


חבריה לעבודה של פרנק תיארו אותה כאישה חיובית ונמרצת, חרף הקשיים הבריאותיים שעברה במשך 28 השנים שבהן עבדה במקום. "היא הייתה מתוקה, תמיד שמחה, גם כאשר לא הרגישה טוב", אמרה סינדי פריצ'ארד, שעבדה עמה. לדברי חבריה לעבודה, פרנק שבה לאחרונה מחופשת מחלה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE