הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני הסניפים האחרונים של רשת בלוקבסטר באלסקה יסגרו. התושבים ייאלצו למצוא פתרונות
צפייה בסרטים ברשת היא דבר כל כך נפוץ שמרבית האנשים לוקחים אותה כמובן מאליו. באלסקה דווקא לא - מחירי האינטרנט הגבוהים הביאו לכך ששם המשיכו לשכור סרטים, עד עכשיו

שתי חנויות הווידיאו האחרונות של בלוקבסטר באלסקה יסגרו ובכך למעשה ישארו שני סניפים אחרונים של  המותג בארצות הברית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני סניפים נוספים נסגרים. בלוקבסטר (צילום: Shutterstock)


החנויות באנקורג' ופיירבנקס ייסגרו להשכרה ביום ראשון בלילה, ויפתחו מחדש ביום שלישי למכירת חיסול מלאי הוידאו. המכירה תתקיים עד סוף אוגוסט, כך לפי קווין דיימויד, מנכ"ל בלוקבסטר אלסקה. "זה הולך להיות מטורף", אמר דיימויד על הפתיחה הזמנית למכירה. לדבריו נראה שהמקומיים התעצבו למשמע הבשורה והחלו להעלות בפייסבוק זכרונות מבלוקבסטר.

את הדברים פרסמה הרשת בעמוד הפייסבוק שלה. הסגירה באה רק חודשיים לאחר שהמארח של "לסט וויק טונייט עם ג'ון אוליבר", דיבר בתוכניתו על סרטו של ראסל קרואו "סינדרלה מן" משנת 2005, במאמץ לתת דחיפה לעסק. דיימויד אכן מאשר כי הפרסום של אוליבר הביא לא מעט אנשים לחנות.

"לא להאמין כמה עסקאות היו לנו רק בזכות זה", אמר. "אין לי מילים להודות לג'ון אוליבר או להפקת התוכנית שלו". אבל הפרסום לא היה מספיק כנראה כדי להתמודד עם שני הסניפים המקומיים באלסקה. את רווחי הפרסום יעשה ככל הנראה אלן פיין, בעל זיכיון של הרשת שגר מחוץ לאוסטין שבטקסס, וימכור גם הוא.

בימי השיא שלה, לבלוקבסטר היו 15 חנויות באלסקה בלבד. כמה מהן היו בחלקים מאוד מרוחקים ולא מאוכלסים לא המדינה. הן החלו להסגר בתחילת שנות ה-2000. בשנים האחרונות, חנויות בלוקבסטר נעלמו מרוב ארצות הברית. באלסקה הן דווקא הצליחו לשרוד, בשל המחיר היקר של האינטרנט, שהביא לא מעט אנשים להמשיך לצפות בסרטים מהשכרה ולא בסטרימינג.

סרטים להשכרה תהיה אפשרות להשאיל מהסניף של המותג בבנד שבאורגון. "כמה מרגש", אמר סנדי הרדינג, הבעלים. "זה כנראה יהיה כאוטי במשך כמה שבועות. לנו אין שום כוונה לסגור בקרוב".




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE