הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחפש בית חדש? דוב שוטט בגרנדה הילס במשך כ-3 שעות
לאחר שהספיק לטבול בבריכה, למצוא אזור מוצל לנוח בו ולהתחבא בתוך תעלת ניקוז נורה הדוב בחץ הרדמה ונתפס במטרה להחזירו ליערות. למרבה ההפתעה, זו לא הייתה הפעם הראשונה שהדוב הזה נכנס לתוך העיר

לחלק זה יכול להיות מראה משעשע ולחלק זה יכול להיות מראה מפחיד אבל אין ספק שתושבי גרנדה הילס שנתקלו היום בדוב שהסתובב בשכונה, יזכרו את זה להרבה זמן. הדוב החל את מסעו בתוך העיר בשעות הבוקר וב-10:30 הגיעו שוטרי משטרת לוס אנג'לס לאזור בו הוא נמצא לאחר שקיבלו דיווח על דוב המהלך מול אחד הבתים בגרנדה הילס.

הרגע המעניין ביותר במהלך הטיול של הדוב בשכונה היה כאשר הוא נכנס לבריכה של אחד הבתים, כפי שניתן לראות בסרטון:




קפטן סטיב לורי ממשטרת לוס אנג'לס דיווח כי לדוב היה סרט אדום על אוזנו, דבר המסמל על כך כי כבר שוטט בעבר בתוך אזור מיושב. המשטרה התשמשה בחשבון הטוויטר שלה כדי לעדכן תושבים באזור להישאר  בבתיהם כדי להימנע ממגע עם הדוב.

הדוב ביקר גם בתעלת ניקוד ולמרות ששוטרים חיכו לו משני הצדדים שלה, הוא הצליח לצאת והמשיך לשוטט ליד בתים בשכונה עד אשר פקח חיות בר הצליח לירות בו חץ הרגעה שהרדים אותו, זאת על מנת לאפשר לשוטרים להעלות אותו על משאית ולהחזיר אותו ליערות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חמודים, אך עדיין חיות בר (צילום: שירות הפארק הלאומי)


החוויה הסתיימה עם חיוכים וללא נזק או נפגעים אך קפטן לורי פנה לתושבים והבהיר כי אירוע מסוג זה בהחלט יכול להיות מסוכן: "אם אתם רואים דוב בתוך השכונה שלכם, הודיעו מיד לרשויות. הם אמנם נראים חמודים, אך דובים הם עדיין חיות פרא".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE