הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החיים הטובים זה לא רק ערוץ טלוויזיה: החופשה הזו תיקח אתכם לשבוע בפיג'י וסמואה במחיר מפתיע
פיג'י וסמואה בחופשה אחת, עם תוספות מהנות, בצורת סיורים אל מפלים מרהיבים, ספורט ימי, שיט קיאקים, טיולי רכיבה על סוסים לאורך החוף, שווקים צבעוניים ואפילו האכלת צב ים ענק

בואו לחוות את החיים הטובים שמציעים איי הפולינזיה בחופשה של שבעה לילות וארבעה כוכבים. החבילה הזו לחופשה בפיג'י כוללת טיסות הלוך ושוב עם חברת התעופה, פיג'י איירווייס, אירוח בכפר נופש ברמת ארבעה כוכבים, עם ארוחת בוקר מדי יום, שימוש בציוד ספורט מים, סיורים מודרכים ועוד כמה הפתעות מהנות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאן בדיוק אתם יכולים להיות, החוף הדרומי, אופולו, שבסומואה

החופשה מתחילה בחוף הדרומי, אופולו, שבסומואה. שם, בכפר הנופש Saletoga Sands, מציעים שתי מסעדות, ארבעה ברים, מתחם ספא, בריכת שחיה עם בר שפועל בתוכה, מכון כושר, ציוד ספורט ימי, פארק מים ומתקנים נוספים.

במהלך החופשה אפשר להירגע על חוף הים החלומי או ליהנות מפעילויות שונות, כגון שיט בקיאקים, רכיבה על אופניים וכולי.

כפר הנופש נמצא בקרבת אטרקציות מרכזיות נוספות, כגון תעלת Sua Ocean, מפלי Togitogiga, סלעי Papase’ea, שווקי Apia ומתחם צבים, בו אפשר להאכיל צב ענקי. אפשר לצאת לסיור על האי הגדול ביותר של סמואה, Savai’i, שידוע בנוף המרהיב שלו.

החלק השני של החופשה, פיג'י

בהמשך, מגיעים לפיג'י, שם מבלים שלושה לילות בכפר הנופש Yatule, שעל חוף Natadola. שם, אפשר להצטרף לטיול רכיבה על סוסים לאורך החוף; למשחק גולף או לפעילויות מים שאינן ממונעות.

כמו כן, ניתן לצאת לסיורים במסלולים שונים, כגון אל נהר Sigatoka או לספארי מערות.

מחיר החופשה בת שבעת הלילות בפיג'י ובסמואה הוא 2,349 דולר. חשוב לציין שהמחיר בתוקף להזמנות שמבצעים עד ה-31 ביולי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE