הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פשע לפספס את זה: הזמרת והשחקנית הישראלית, שירי מימון, מגיעה לברודווי כדי לעשות את "שיקגו"
המודעות על גרסת 2018 למחזמר המפורסם מנצנצות את המילים "It would be criminal to miss it", ומזכירות לעוברים ושבים על האירוע המתקרב עם הכוכבת החדשה, כשהפעם היא משלנו

בחודש ספטמבר צפויה הזמרת והשחקנית הישראלית, שירי מימון, להיכנס לנעליה של רוקסי הארט בהופעת הבכורה לגרסת 2018 של המחזמר "שיקגו", שיעלה בברודווי, בניו יורק. "עוד לא התרגלתי לרעיון ואני עדיין מעכלת את כל זה, גם את ברודווי. מרגש", אמרה מימון באירוע לציון 70 שנה לישראל, שחגגו בניו יורק בחודש יוני האחרון. "זה תפקיד חלומי, הזדמנות פז וכבוד גדול. אני רוצה ליהנות מכל רגע. בסופו של דבר, לא משנה מה אני עושה, אני מייצגת את ישראל. זה כיף ואני רוצה לעשות את זה הכי טוב שאפשר".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימון (צילום: דודי חסון)



המחזמר הוותיק חוגג בימים אלה 21 שנים לעלייתו לבמה. העלילה מתרחשת בתקופת היובש של שנות ה-20 בשיקגו, שבארצות הברית ועל כן שמו. בלב העלילה עומד סיפורה של רוקסי הארט, עקרת בית ורקדנית במועדון לילה, שרוצחת את המאהב שלה אחרי שאיים לעזוב אותה. הפחד מהרשעה מוביל אותה לשטות בציבור, בתקשורת ובחברתה לתא המעצר, וולמה קלי. הארט שוכרת את שירותיו של עורך הדין הפלילי המצליח ביותר בעיר, שעוזר לה להפוך את הפשע הנתעב לכותרות מרעישות; כותרות שהיו יכולות להופיע גם בעיתונים היום.

מדובר באחת ההפקות המוכרות של ברודווי; עטורת פרסי טוני ושיאנית בכמות המופעים. "הבחירה בי לגלם את התפקיד הראשי הוכיחה לי שחלומות נועדו על מנת להגשים אותם". אומרת מימון, "אני גאה על כך שאוכל להביא נוכחות ישראלית לברודווי. זו הזדמנות מדהימה עבורי ומאוד לא מובנת מאליה".

מימון תצטרף לקאסט ותככב במחזמר החל מה-21 בספטמבר ועד ל-5 באוקטובר. כשהיא נשאלת על ישראל והאם מדובר בצעדים ראשוניים למעבר לארצות הברית, אומרת מימון "אני מגיעה לכאן לתקופה שאני עושה את התפקיד ואני חוזרת. יש לי מלא הופעות בטלוויזיה ופרויקטים אחרים. כך שהכל בסדר. אני לא זזה". זו הולכת להיות תקופה עמוסה עבור מימון, שמגיעה לארצות הברית עם בן הזוג והילדים, "במקביל להופעות במסגרת המחזמר, אחזור להופעות שנקבעו לי בארץ, מול הקהל שלי, האהוב והמחבק. זו צפויה להיות תקופה מאתגרת ומרגשת מאוד".


שירי מימון באירוע 70 שנה לישראל בטיימס סקוור, ניו יורק. (צילום: אלקסי רוזנפלד)

 
 

לאחרונה פורסם, כי ב-23 ביולי ישוב ג'ון אוהרלי, שגילם את הבוס של איליין, ג'ון פטרמן, בסדרת הקאלט "סיינפלד", ישוב לשחק במחזמר, בתפקיד בילי פליין ויחליף את טום יואיט. מימון תופיע לצד כוכבי ההפקה הנוכחית: אמרה - פיי רייט, בתפקיד וולמה קלי; אוון הרינגטון בתפקיד איימוס הארט; קאדי הופמן בתפקיד 'מאמא' מורטון ורייאן לואו, בתפקיד מארי סאנשיין.

המחזמר בגלגולו הנוכחי, שיצרו פרד אב, בוב פוסה וג'ון קנדר, יוצא לדרך בהפקתם של בארי ופראן ווייסלר. זאת, לאחר שזכה בשישה פרסי טוני, כולל פרס המחזמר המחודש הטוב ביותר, שני פרסי אוליבר ופרס גראמי.

במאי המחזמר, וולטר בובי; הכוריאוגרפית, אן ריינקינג; מעצב התפאורה וויליאם אייבי לונג; מעצב התאורה, קן בילינגטון, מעצב הסאונד, סקוט להרר; גם הם זוכי פרסי טוני.  

כרטיסים: 219 W. 49th St. New York, NY
אתרwww.ChicagoTheMusical.com


58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE