הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איווה: לפחות 27 סופות טורנדו הכו במדינה
לא דווח על הרוגים, אך שבעה בני אדם שנפגעו בעיירה פלה הובהלו לבית החולים. גם במארשלטאון נפצעו עשרה בני אדם, אף אחד לא במצב קריטי. בתים, מפעלים ורכבים נפגעו

לא פחות מ-27 דיווחים על סופות טורנדו נרשמו במדינת איווה ביממה האחרונה, חלקם גרמו נזקים קשים למבנים ולכלי רכב. לא דווח על נפגעים בנפש. עם זאת, לפחות שבעה בני אדם פונו לבית חולים לאחר שנפגעו בטורנדו שהכה בעיירה פלה, כ-60 ק"מ מדה מוין. טורנדו נוסף פגע בבתים בבונדוראנט, כ-23 ק"מ מדה מוין.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סופת טורנדו מכה באיווה. "זה היה רע". צילום: מתוך CNN


במארשלטאון, עיירה בת 27 אלף תושבים שנמצאת מרחק כשעה צפונית מזרחית לדה מוין, נפצעו 10 בני אדם מטורנדו שפגע באזור. מבית החולים שאליו פונו נמסר כי אף אחד מהם אינו במצב קריטי. ג'ולי אוון מדה מוין, שביקרה את בתה במארשלטאון בשעה שבעיירה הכה טורנדו, סיפרה כי "זה היה רע. ראיתי הרבה סופות טורנדו בעבר. זה לא שכל העיירה נהרסה, אבל במרכז העיר זה היה משהו אחר".


בניין שנפגע במארשלטאון. "להתרחק ממרכז העיר". צילום: מתוך CNN


שלושה עצים קרסו וחסמו כבישים, בתים נפגעו וגם מבני תעשייה רבים נפגעו. במגרשי חנייה רבים, נפגעו מכוניות חונות מהריסות שהתעופפו עליהן. "אני מציעה לכולם להישאר רחוק ממרכז העיר מארשלטאון עד להודעה חדשה", אמרה ג'סיקה קינסר, בכירה בשלטון המקומי, בהצהרה שפרסמה. היא הוסיפה כי "אנחנו בנוסף מבקשים מאנשים לא לתפוס קווי טלפון אם זה לא נחוץ, כדי לאפשר לגופי החירום יכולת לתקשר".


רכבים שנפגעו. "הורס לראות את הנזקים". צילום: מתוך CNN


 מושל איווה קים ריינולדס צייץ בטוויטר: "הורס לראות את הנזק מהסופות החמורות היום. אני מתפלל עבור כל אנשי איווה שהושפעו ולכל צוותי החירום שהגיבו להתרחשויות".



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE