הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלה ל-17 מניין ההרוגים בהתהפכות ספינת הטיולים באגם במיזורי
9 מההרוגים - בני משפחה אחת. טיה קולמן, שמשפחתה נספתה באסון: "הקברניט אמר שאין צורך בחגורות הצלה. צרחתי 'אלוהים תן לי למות. אני לא יכולה להמשיך לטבוע'". מבין 14 הניצולים, 7 פצועים, אחד מהם במצב קשה

עלה ל-17 מניין ההרוגים בהתהפכות סירת התיירים Riding the Ducks באגם טייבל רוק במיזורי כתוצאה מסערה שפקדה את האזור. 9 מהנספים הם בני משפחה אחת. רק 14 מבין 31 האנשים שהיו על הסיפון - 29 נוסעים ושני אנשי צוות - שרדו. שבעה מהניצולים פצועים, אחד מהם במצב קשה. גילאי ההרוגים נעים בין שנה ל-70.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספינה, רגעים סופרים לפני טביעתה. "אף אחד לא לקח חגורה, הקשבנו לקפטן". צילום: מתוך CNN


השריף דאג רדאר מסר כי "נראה שהיו חגורות הצלה על הסיפון, אך לא ברור כמה אנשים לבשו אותן". הוא הוסיף כי "29 נוסעים ושני חברי צוות היו על הספינה כאשר היא התהפכה, מתוך שני חברי צוות שהיו על הסיפון רק אחד שרד". 


טיה קולמן, שמתוך 11 בני משפחתה שרדו רק שניים את התאונה הקטלנית, סיפרה כי "קפטן הספינה אמר לנו לא לדאוג בנוגע לחגורות ההצלה - משום שלא יהיה בהן צורך. לכן אף אחד לא לקח חגורה. הקשבנו לקפטן, שאמר לנו להישאר לשבת".


הספינה שטבעה. החברה מסרה: "אנחנו עצובים מהתאונה הטרגית". צילום: מתוך אתר החברה


קולמן הוסיפה: "צרחתי וצעקתי. לבסוף אמרתי 'אלוהים, רק תן לי למות. תן לי למות', אמרתי 'אני לא יכולה להמשיך לטבוע, אני פשוט לא יכולה להמשיך לטבוע'". לדברי קולמן, "ואז, פשוט ויתרתי והתחלתי לצוף. צפתי עד לפני המים. הרגשתי את הטמפרטורה שלהם עולה ומתחממת. כשהרגשתי שהטמפרטורה עולה זינקתי וראיתי ספינה גדולה שהייתה שם".


מחברת Riding the Ducks Branson נמסר כי "אנחנו עצובים מאוד מהתאונה הטרגית. היא השפיעה על כולנו. נמשיך לעשות את כל שביכולתנו כדי לעזור למשפחות שהיו מעורבות. בטיחות האורחים והעובדים שלנו היא ראשונה בסדר העדיפות".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE