הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא יכולנו לשמור את זה בבטן: קבלו מידע שמצאנו על טיסות במחיר אטרקטיבי
אסופה קצרה של דוגמאות לעסקאות נהדרות עם טיסות שייקחו אתכם למקומות שונים בארצות הברית ובעולם, בין אם במסגרת חופשת הקיץ שעוד לא הזמנתם ובין אם כחופשה נוספת לפני או אחרי

לא יכולנו להמשיך לשמור את זה בבטן. אז אם עדיין לא הזמנתם את חופשת הקיץ או שאתם מעוניינים במיני חופשה, לפניה או אחריה, תוכלו להשתמש במידע הבא שהצטבר אצלנו על כמה טיסות שיכולות לעניין אתכם מסיבה אחת פשוטה: המחירים האטרקטיביים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


138 דולר ואתם כאן, פורטלנד אורגון

בחברת סאות'ווסט מציעים להטיס אתכם מלוס אנג'לס (LAX) לפורטלנד, שבאורגון, ובחזרה, במחיר של 138 דולר, כולל כל העמלות והמסים. מדובר על טיסות שיוצאות בכל יום בשבוע בפרק לימי שישי וראשון, החל מה-21 באוגוסט ועד ה-13 בפברואר. לפרטים: 800.435.9792.

אם מעוניינים לצאת לחופשה באזור היקבים סונומה קאונטי, שבקליפורניה, אפשר לטוס לשם משדה התעופה של לוס אנג'לס (LAX) ובחזרה, עם חברת אלסקה איירליינס, במחיר 157 דולר כולל כל העמלות והמסים. אפשר להזמין כרטיסים עד ה-20 ביולי בכפוף לזמינות, כשהמחירים תקפים לטיסות בימי שלישי, רביעי ושבת, החל מה-11 בספטמבר ועד ל-14 בנובמבר.  

חברת התעופה, אלסקה, מפעילה תכנית בשם, “Wine Flies Free”, שמתאימה למעוניינים להגיע אל אזורי יקבים שונים, וכוללת טיסות לערים שונות, בהן גם לוס אנג'לס. המצטרפים לתכנית הנוסעים האמורה, נהנים ממשלוח של קופסה עם בקבוקי יין שנרכשו במהלך החופשה, אל בטן המטוס ללא תשלום נוסף. לפרטים: 800.252.7522.

בנוסף, אפשר למצוא טיסות קיץ נוספות במחירים נהדרים אל יעדים פופולריים, כגון טיסה בכוון אחד מבוסטון ללוס אנג'לס במחיר של 209 דולר וטיסה בכוון אחד מבוסטון לקופנהגן, שבדנמרק במחיר של 397 דולר.

ב-157 דולר תוכלו לטוס אל אזור היקבים סונומה קאונטי, שבקליפורניה

טיסה ישירה בכוון אחד, מדנבר ללאס וגאס אפשר למצוא במחיר של 83 דולר. טיסה בכוון עם עצירה אחת מדנבר לפריס אפשר למצוא במחיר של 542 דולר. אם רוצים לצאת לחופשה באזור סן חואן, שבפורטו ריקו, מאזור החוף המערבי, אפשר לעלות על הטיסה הישירה מפילדלפיה במחיר 223 דולר. אם מעוניינים להגיע ברצלונה, אפשר לבחור בטיסה מפילדלפיה עם עצירה אחת במחיר 541 דולר.

עוד ברשימת הטיסות שמציעות עסקאות טובות, גם טיסה ישירה מסוואנה לניו יורק במחיר 109 דולר; וטיסה עם עצירה אחרת מסוואנה לדבלין, שבאירלנד במחיר 780 דולר.

כדאי לקחת בחשבון שיש עסקאות טובות נוספות שמתעדכנות תדיר באתרי ההזמנות באינטרנט, כשהמחירים צפויים להפוך לאטרקטיביים יותר עם תחילת שנת הלימודים בבתי הספר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE