הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מירוץ הפורמולה 1 יגיע למיאמי, אך שנה יותר מהמתוכנן
לואיס המילטון, סבסטיאן ווטל, פרננדו אלונסו ושאר השמות הגדולים של נהגי פורמולה יגיעו למיאמי באיחור של שנה לאחר הודעה על דחיית פתיחת הגרנד פרי השני של ארה"ב בשנה

לאחר שבמיאמי התכוננו לקבל גרנד פרי של פורמולה 1 בשנה הבאה, מארגני המירוץ הפופולרי הודיעו כי החגיגה תידחה בשנה, ל-2020. המותג הענק של פורמולה 1 נמצא בבעלות אמריקאית מאז ספטמבר 2016, אז רכשה חברת "ליברטי מדיה" (Liberty Media) את המותג המצליח בעסקה שהוערכה בכ-8 מיליארד דולר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד ממירוצי המכוניות הפופולריים בעולם (צילום: Financial Tribune)


בלוח השנה של מירוצי הסבב ישנו גרנד פרי אחד באוסטין, טקסס ובעלי ליברטי מדיה היו נחושים מאוד להוסיף גם את מיאמי אך יצטרכו להמתין עוד שנה. הסיבה לכך היא דחיית הצבעה גורלית בעניין של הרשויות במיאמי, דבר שלא יאפשר לאנשי פורמולה 1 מספיק זמן על מנת להתארגן בהתאם למירוץ החדש. ההצבעה אמורה הייתה להיערך מחר, ה-26 ליולי אך במקום זאת נדחתה לחודש ספטמבר.

"למרות שהיינו מעדיפים כי הגרנד פרי במיאמי אכן ייצא לדרך החל מ-2019, לא נוכל בזמן שיישאר לנו לדאוג לחוויית מירוץ טובה עבור האוהדים, הנהגים והקבוצות בסבב", הסביר ראש התפעול המסחרי של פורמולה 1, שון בראצ'ס.


המסלול המתוכנן של המירוץ במיאמי (Automoto.it)


סימן שאלה נוסף סביב המירוץ במיאמי הועלה ע"י אלוף העולם ארבע פעמים ומוביל הדירוג הנוכחי, לואיס המילטון הבריטי שהביע חוסר שביעות רצון מתכנון המסלול: "התרגשתי מאוד לשמוע שיהיה גרנד פרי במיאמי אבל אז ראיתי את המסלול. אני מודאג מהאפשרות של מסלול רחוב דומה לזה של המירוץ בולנסיה, שלא היה כל כך מוצלח. אני לא מבין מדוע נהגים לא יכולים לקחת חלק בתכנון מסלולי המירוץ".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE