הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כולם רוצים להפליג לשם: סקר חדש מציג את היעד הנחשק ביותר
במקום השני חופי קוויבק סיטי, שבקנדה, כשגם הנהרות הגדולים של אירופה מככבים ברשימת היעדים הנחשקים ביותר לחופשות הפלגה. כך עולה מתוצאות סקר בנושא הפלגות שנערך לאחרונה

הפלגה היא דרך מצוינת ליהנות ממראות מרהיבים במיוחד בזמן שמגלים כמה מהיעדים היפים ביותר בעולם, כגון אלסקה, קנדה והנהרות הגדולים של אירופה. מי שלא מצליחים להחליט לאן להפליג בחופשה הבאה, יכולים להמשיך ולקרוא מה בחר הקהל בסקר שנערך בנושא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כולם רוצים להפליג לשם: Glacier Bay, אלסקה

הבחירה הפופולרית ביותר היתה Glacier Bay, שבאלסקה; אחר כך אפשר למצוא את חופי קוויבק סיטי, שבקנדה. אם מעוניינים להרחיק את אזורים באירופה, אפשר למצוא ברשימת הנבחרים את ווילפראנש, ארל ואביניון שבצרפת; את בודפשט, שבהונגריה; את וירצבורג, שבגרמניה; את דורנשטיין, שבאוסטריה; את סנט פטרסבורג, שברוסיה; ואת דוברובניק, שבקרואטיה.

הבחירות מתמקדות ביעדים הפופולריים ביותר בעולם להפלגות נופש. הנתונים מצביעים על כך, שהיעד מהווה שיקול עליון כשמגיעים לרכוש חופשת הפלגה, בין אם מדובר במי שמפליגים לראשונה ובין אם במי שהפליגו כבר עשרות פעמים.

בעוד שיעדים טרופיים תמיד יישארו פופולריים בתחום תיירות ההפלגות, ההפתעה המרגשת מגיעה כשנרשמת צמיחה בביקוש להפלגות ליעדים אקזוטיים יותר, שטומנים בחובם הצעות חווייתיות מרשימות. בהמשך לכך, אפשר להבין את הבחירה ב-Glacier Bay, שבאלסקה, כיעד שכבש את המקום הראשון ברשימת היעדים הנחשקים ביותר לחופשות הפלגה.

מקום שני: קוויבק סיטי, קנדה

יש לציין שהוא נמצא במקום הראשון במשך שלוש השנים האחרונות. קובה נבחרה ליעד הנחשק ביותר לחופשות הפלגה, באזור הקריביים המערביים. זאת, בעוד שקווי הפלגות בינלאומיים מבקרים באי זה זמן רב, בהשוואה לקווי הפלגות אמריקניים שהחלו לשלב עצירה באי רק לאחרונה. כיום, עוצרים באי 17 קווי הפלגות.

לצד היעדים הנחשקים ביותר, נשאלו הצרכנים גם על חברות הספנות הטובות ביותר. מהתוצאות עולה, כי חברת סלבריטי נמצאת במקום הראשון ברשימה וכי גם חברת ויקינג אושן זכתה לתוצאות גבוהות.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE