הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלא תפספסו שוב: צפו בדניס לויד (הישראלי) חורך את הבמה אצל ג'ימי קימל וגלו מתי ההופעה הבאה
אחרי הישגים מרשימים, כגון יותר מ-200 מיליון האזנות בספוטיפיי, מיליוני צפיות ביוטיוב, סינגל שנכנס למקומות מובילים בצעדים במדינות שונות ומעריצים בכל העולם, הגיע הזמן שגם אתם תכירו אותו

אחרי שכבש את הספוטיפיי עם הסינגל שלו, Nevermind, נכנס למקומות המובילים במצעדים במדינות שונות וצבר מעריצים ומעריצות בכל העולם, כמעט כולם כבר מכירים את הזמר, החצוצרן והיוצר, דניס לויד (25), הלא הוא ניר טיבור הישראלי. השבוע הוא כבש יעד כשחרך את הבמה בשידור חי בתכנית של ג'ימי קימל. עכשיו הגיע הזמן שגם אתם תכירו אותו. צפו: 





כמו תמיד, גם בהופעה אצל קימל בחר לויד להחליף בין קולו לבין צלילי חצוצרה ולשחק בקטעי סולו עם הסקסופוניסט, שכלל הרכב הליווי שלו למופע הטלוויזיוני. ברקע הוקרנו קווי מתאר של עמק והרים, שהחליפו צבעים מכחול לאדום ושיקפו את הקו המוסיקלי של לויד, שמתאפיין בצלילי רית'ם אנד בלוז עמוקים וארציים.

אחרי שהלהיט שלו Nevermind כבש את המקומות המובילים במצעדים בעולם, כגון אוסטרליה, אנגליה, צרפת, גרמניה, אוסטריה, איטליה, נורבגיה, שבדיה ושוויץ, רבים כבר יודעים עד כמה לויד הוא אדם מוכשר ויפה. אך יש עוד כמה פרטים שכדאי לדעת על היוצר הזה, שנמצא בתנועה מואצת וחדה בכוון מעלה.

לויד, נולד בתל אביב, בשם ניר טיבור. בגיל 8 הוא החל לנגן בחצוצרה ובגיל 13 החל ללמוד לנגן בגיטרה. את לימודי התיכון עשה בבית הספר לאמנויות, תלמה ילין, שבגבעתיים והתמקד במוסיקת ג'אז. כשהגיע לגיל 21 נסע לבנגקוק, על מנת להתמקד במוסיקה. שם כתב שירים, הפיק מוסיקה ויצר 35 סינגלים, בהם גם הסינגל הראשון שלו, Playa (Say That), שעלה לאוויר בשנת 2015; והלהיט העכשווי, Nevermind.

לויד יוצר ומפיק את כל המוסיקה שלו בעצמו, משלב הקצב דרך ההקלטות וכלה ברמיקסים, שרוב האמנים בוחרים לתת לאחרים לבצע עבורם. בשלב מסוים הוא בחר לשנות את שמו לכזה שישמע קליט ומוכר למגוון קהלים ברחבי העולם.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נוהג להחליף בין קולו לבין צלילי החצוצרה, לויד


לפני כשנתיים, כשעדיין לא היה לו חשבון ספוטיפיי, הגיע רגע הפריצה, שהפתיע אפילו את לויד עצמו. הוא הוצף בהודעות דואר אלקטרוני ובטלפונים של רבים מתעשיית המוסיקה, שביקשו ליצור קשר עם הבחור שזכה ל-200 מיליון האזנות בספוטיפיי ולמיליון וחצי האזנות בשזאם. פתאום, כש-Nevermind הגיע למקום הרביעי במצעד המוסיקה הוויראלית של ספוטיפיי, אפילו אמא שלו, שחיה בבוגוטה, קולומביה, שמעה את השיר באמצע אימון בחדר הכושר. לפני כשנה, עלה לערוץ היוטיוב הגרמני, Colors, קליפ בו מופיע לויד עם הגרסה האקוסטית לשיר Leftovers, שזכה לשבע מיליון צפיות.

עכשיו, כשאתם יודעים קצת יותר על האמן הישראלי, אתם מוזמנים לגלות מתי תתקיים ההופעה הבאה קרוב אליכם, על מנת שלא תפספסו אותו שוב.  

אתר: dennislloydmusic.com

כולם כבר מכירים אותו ויודעים שהוא מוכשר. מה איתכם? 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE