הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא ארצות הברית מתעקש בטוויטר: אין לי מושג על מה עורך דיני לשעבר מדבר
דונלד טראמפ, הידוע כמי שהרשתות החברתיות הן מהכלים היותר שמישים עבורו להבעת דעה, צייץ היום לא מעט פעמים את מה שהוא חושב על מייקל כהן. ג'וליאני מגבה אותו: לכהן יש סיבות לשקר

הנשיא טראמפ הכחיש היום את טענת מייקל כהן, עורך דינו לשעבר, כי ידע מראש על המפגש השנוי במחלוקת שהתקיים ביוני 2016, במגדל טראמפ, בו היו מעורבים בנו, חברי הקמפיין שלו ועורכת דין רוסיה שהבטיחה כביכול "לכלוך" על הילרי קלינטון. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכחיש שידע על פגישת הבן. טראמפ וטראמפ ג'וניור (צילום: shutterstock.com)



הנשיא צייץ היום מספר פעמים בטוויטר בנושא.  בין הדברים שציין היה כי כהן פנה אליו, בסיועו של עטרך הדין של קלינטון, לני דייויס, לגבי הסתבכויותיו האישיות. "לא ידעתי על הפגישה עם בני. זה נשמע כאילו מישהו ממציא סיפורים כדי להוציא את עצמו מבעיה שאין לה קשר אליי (משהו שקשור למוניות אולי?)", צייץ טראמפ. 

ציוצי הנשיא לגבי כהן, ששימש עורך דינו במשך יותר מעשור, הגיעו לאחר שהאחרון טען כי היה נוכח בחדר כאשר לטראמפ נודע מראש על ההצעה של הרוסים לגבי העברת החומרים, ואף אישר את אותה פגישה מדוברת. טענתו של עורך הדין דווחה על ידי מספר אמצעי תקשורת גדולים, כמו ה-CNN והניו יורק פוסט אך היא עומדת בסתירה ישירה לטענות הבית הלבן וטראמפ עצמו.

לרשימת המכחישים הצטרף גם ג'וליאני, שדחה בתוקף את הטענות שהעלה כהן מול רשת הטלוויזיה. "הוא משקר כל השבוע! הוא משקר כבר שנים", אמר ראש עיריית ניו יורק לשעבר העובד צמוד מאוד עם הנשיא. "אני לא מבין איך הוא נתפס בכלל כאמין", המשיך.

ג'וליאני הוסיף כי כהן הוא "עד מהסוג שיכול להרוס לך כל דבר", וכינה אותו שקרו פתולוגי. "יש לו מניע ממש חזק לשקר עכשיו", הדגיש. גם עורך דינו של דונלד טראמפ ג'וניור, אלן פוטרפאס, דחה את הטענה. "ג'וניור מאוד מקצועי ואחראי", ביקש להדגיש.


צייץ כל היום (צילום: מעמוד הטוויטר)


טענתו האחרונה של כהן מגיעה ימים ספורים לאחר ההקלטה שהתפרסמה בה השיחה עם הנשיא לגבי תשלום אפשרי לדוגמנית פלייבוי קרן מקדוגל, לגבי זכויות על סיפורה בשל רומן עם הנשיא. בימים אלו כהן נמצא בחקירה פלילית בהקשר לעסקיו האישיים. הקלטת עצמה נתפסה בפשיטה שנעשתה על חומריו כחלק מהחקירה בה הוא נמצא. 

החוקרים הפדרליים בודקים את התנהלותו, גולל תשלום כספי של 130 אלף דולרים לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, בשבועות שקדמו לבחירות לנשיאות ב-2016 ומעורבותו בתעשיית המוניות בעיר ניו יורק. טענתו האחרונה מתייחסת לפגישה שנעשתה בין טראמפ הבן, הגיס ג'ארד קושנר, יו"ר הקמפיין פול מנאפורט ועורכת הדין המקושרת לקרמלין, נטליה וסלניטסקיה.

חלק מהדברים תווכו על ידי המוזיקאי רוב גולדסטון, ששלח מייל לטראמפ ג'וניור כי "פרקליטת המדינה הרוסית טסה ממוסקבה" ואף הדגיש כי "אני יכול לדאוג לפגישה שתספק מידע רגיש,, שיסכן את סיכויי הבחירות של קלינטון כחלק מהתמיכה של רוסיה בטראמפ". "אם זה מה שאתה אומר - אני אוהב את זה", ענה הבן.




.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE