הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטית בת 19 מפורט-מאיירס בפלורידה נעדרת בתל אביב
טנייה ג'ונס ששהתה בתקופה האחרונה בירדן כחלק מתוכנית לחילופי סטודנטים והגיעה לתל אביב בסוף השבוע האחרון, נכנסה לשחייה לילית בחופי תל אביב במוצאי שבת ולא נראתה מאז. משטרת ישראל מחפשת אחר ג'ונס, השגרירות האמריקאית מעורבת במתרחש

סטודנטית בת 19 מפלורידה נעדרת בתל אביב לאחר שנכנסה לשחייה לילית עם שניים מחבריה בשבת בלילה ומאז לא נראתה. טנייה ג'ונס בת ה-19 שהתה בתקופה האחרונה בירדן כחלק מתוכנית לחילופי סטודנטים של כחודשיים והייתה אמורה לשוב לארה"ב בעוד כשבוע. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסטודנטית הנעדרת, טנייה ג'ונס (kentucky.com)


ג'ונס וחבריה לתוכנית החליטו לבלות את סוף השבוע האחרון בישראל ובחצות שעון ישראל ביום שבת החליטו לצאת לשחייה לילית באחד מחופי תל אביב. לפי הדיווחים השלושה נקלעו לסחף וניסו לשחות בחזרה כאשר רק שניים הצליחו להגיע לחוף וג'ונס לא הייתה אחד מהם. החברים מיהרו להודיע לרשויות על המקרה ומשטרת פתחה בחיפושים אחר הסטודנטית הצעירה.

אמה של ג'ונס, טושה תומאס-מורה קיבלה את הבשורה בשבת בערב שעון ארה"ב וסיפרה כי דיברה עם ביתה כשעה וחצי לפני שיצאה לשחייה לילית וסיפרה כי היא אמרה לה שהיא הולכת לישון. מי שמסר לאמה של ג'ונס את ההודעה היה ביל בול, סגן נשיא בריאות ובטיחות במועצה הבינלאומית לחינוך בהחלפה שיזמה את תוכנית חילופי הסטונדטים בין אוניברסיטת קנטאקי בה לומדת ג'ונס לאוניברסיטה בעמאן.


חוף גורדון בתל אביב. אילוסטרציה (צילום: טיים אאוט)


השגרירות האמריקאית בישראל  יצרה קשר גם היא עם אמה של טנייה ג'ונס לאחר המקרה ועידכנה אותה שמשטרת ישראל והרשויות המקומיות עסוקות בחיפושים אחר בתה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE