הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוף עצוב: אותרה גופת התיירת הנעדרת בתל אביב
אחרי יומיים של חיפושים, גופתה של טנייה ג'ונס נשטפה אל החוף, לא רחוק מהמקום שאליו נכנסה למים. אמה, טושה תומאס-מורה, תיאלץ לקבור ילד שני בתוך כחצי שנה לאחר שבנה נורה למוות בדצמבר האחרון. ההרוגה הייתה אמורה להתחיל את שנת הלימודים השלישית שלה באוניברסיטת קנטקי, והיא אף התקבלה ללימודי רפואה במוסד

כיומיים לאחר שדווחה על נעדרת, נמצאה גופתה של טנייה ג'ונס, סטודנטית בת 19 מפלורידה. ג'ונס השתתפה בתוכנית לחילופי סטודנטים של אוניברסיטת קנטקי, והיא הגיעה לירדן לשהות של 7 שבועות. בשבת האחרון היא נכנסה לשחייה לילית עם שניים מחבריה, אישה בת 20 מוושינגטון די. סי. וגבר בן 21 מאילנוי. זרם חזק סחף את השלושה, ורק שניים מהם הצליחו להיחלץ.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טנייה ג'ונס, בת 19 במותה


הם הזעיקו את כוחות ההצלה, שערכו חיפושים נרחבים אחר הנעדרת. בשעות הערב של יום שני (שעון מקומי), הגופה נשטפה אל החוף, לא רחוק מהמקום האחרון שבו נצפתה. ג'ונס למדה ביולוגיה ולימודי איסלאם, ועל כן נשלחה לשבעה שבועות לירדן כדי לעשות קורס מזורז בערבית. היא אף התקבלה ללימודי הרפואה במוסד, ואמה ספדה לה: "היא הייתה אמורה להתחיל את השנה השלישית שלה ב-23 באוגוסט", אמרה טושה תומאס-מורה.


טושה תומאס-מורה, איבדה שני ילדים בתוך כחצי שנה


תומאס-מורה המריאה היום לכיוון ישראל, והיא צפויה לנחות בתל אביב מחר כדי להביא את גופת בתה לקבורה. מדובר בילד השני שהיא מאבדת בתוך שנה, וזאת לאחר שבנה סמואל ג'ונס ג'וניור נורה למוות בדצמבר האחרון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE