הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא תאמינו מה תוכלו לעשות: כשמזג האוויר לא משתף פעולה ואתם בחופשה בלגונה ביץ'
אתם יכולים לבחור את בית המלון ואת המסעדות ואפילו את המכונית שתיקח אתכם לשם, אך את מזג האוויר אתם לא יכולים לבחור. הנה כמה אפשרויות ליהנות בחופשה, גם במקרה שמזג האוויר לא משתף פעולה

גם כשמזר האוויר לא מבטיח שמש, אל תחששו להזמין את חופשת סוף השבוע הבאה שלכם בלגונה ביץ'. מסתבר שיש לאזור הרבה אפשרויות בילוי מהנות אחרות להציע, גם כשהשמיים אפורים ואי אפשר לרבוץ על חוף הים או לגלוש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מבלים בשדרה הראשית, Laguna Beach

מה שתוכלו לעשות עד שהשמיים מתבהרים ואולי גם לאחר מכן, יחשוף את הפנים האחרות של עיר החוף. אפשר לצאת לסיור בגלריות האמנות הצבעוניות, לטייל לאורך צוקי האוקיאנוס, לסעוד באחת ממסעדות הגורמה המשובחות ואם בחרתם במלון מתאים, תוכלו להירגע ליד הבריכה עם קוקטייל או כל משקה אחר.

תוכלו לגלות מרכז מופלא לבעלי חיים הימיים, שפועל למען שיקום יונקים, כגון אריות ים וכלבי ים, שנסחפים אל החופים של דרום קליפורניה. הכניסה למתחם חופשית והביקור מעורר השראה, משום שהוא מאפשר לצפות בבעלי החיים המטופלים בו וללמוד על המאמצים יוצאי הדופן שנעשים למען השבתם אל הטבע. למרכז שיעור הצלחה של 75 אחוז בהשבת בעלי החיים אל הטבע.  

כשמזג האוויר קריר מדי אפשר לבדוק מה קורה בפארק Heisler, שנמצא צפונה ל-Main Beach. הכניסה לפארק חופשית והוא ידוע במרחבי הדשא הירוקים שבו, הנפרשים אל עבר הנופים המרהיבים, המנוקדים במייצגי האמנות שהוצבו על הצוקים המחוספסים שמעל לאוקיאנוס. אם מגיעים לפארק כדאי לאתר את המדרגות המסולעות המובילות אל בריכות הגאות, השופעות בבעלי חיים ימיים.

העיר מלאה בסוגים שונים של מלונות, בהם גם מלונות בוטיק אטרקטיביים, שמעניקים שירות אישי ואווירה אינטימית נטולת תעשייתיות. רבים ממלונות הבוטיק פועלים בתוך בתי אחוזה ששומרו יחד עם הסגנון האדריכלי המקורי שלהם. בתי המלון האלה מציעים חדרים בסגנון עיצוב המשלב בין מוטיבים מודרניים לבין האופי המקורי של המבנה. ברוב האחוזות אפשר למצוא חצרות פנימיות וחיצוניות, בריכה, ספא ומתקנים מפנקים אחרים. כמו כן, ברוב בתי המלון ארוחות הבוקר כלולות במחיר האירוח ללילה, כשחלקם מציעים ליהנות מהן בשטח החיצוני של בית המלון.

כשהשמיים אפורים אפשר ליהנות גם בפנים. גלריית אמנות ב-Laguna Beach

בין המסעדות בעיר אפשר למצוא אוכל מכל סוגי המטבחים, בסגנונות הכנה שונים. המנות הרווחות יותר של אזור דרום קליפורניה מורכבות בדרך כלל, מדגים, מירקות שהוכנו בצורות שונות ומרטבים עשירים בטעם. את המנות העיקריות מלוות מנות צד צבעוניות כגון, טאקו עם גבינה מותכת, צ'יפס עם מטבלי מנגו ואבוקדו ועוד.

המחירים לאירוח באחד ממלונות הבוטיק שבעיר נעים סביב 250 דולר ללילה, המחיר לארוחת ערב נע סביב 100 דולר, כולל טיפ ודלק.

המרכז לבעלי חיים ימיים:  No. 20612 Laguna Canyon Road, Laguna Beach
טלפון: 949.494.3050

פארק Heisler:  
No. 375 Cliff Drive, Laguna Beach

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE