הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת קרוגר משיקה שירות משלוחים שיתחרה בוולמארט ואמזון
רשת הסופרמרקטים הגדולה בארה"ב הודיעה היום על השירות החדש שזמין כבר עתה בארבע ערים במרכז המדינה, ובקרוב תתרחב לערים נוספות. כחמישים אלף מוצרים זמינים למשלוח, ואם תבצעו רכישה מעל 35 דולר, תזכו למשלוח חינם. "השקת השירות מרחיבה את הפוטנציאל של קרוגר", אמר אנליסט בכיר בתחום המזון

רשת הסופרמרקטים קרוגר הכריזה היום (ד') על השקתו של שירות משלוחים חדש בשם "Kroger Ship", שיחל לפעול בערים סינסנטי, יוסטון, לואיוויל ונאשוויל, ובחודשים הקרובים יתרחב לערים נוספות. רשת המזון הגדולה בארה"ב כבר עתה מציעה שירות משלוחים באמצעות אפליקציות צד ג', כגון אינסטקארט הפועלת ב-1,200 סניפים ושירות איסוף עצמי ב-1,250 סניפים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רשת קרוגר (צילום: Shutterstock)


שני השירותים הללו העניקו לרשת את האפשרות להתחרות מול חברות כמו וולמארט, טארגט ואמזון. כעת תוכל החברה לקבל נתח שוק גדול יותר בתחום משלוחי המזון, תופעה שהולכת ומתרחבת בעקבות טשטוש הגבולות בין הרכישה בחנויות והרכישה המקוונת. אחד הגורמים המרכזיים לתופעה זו היא רכישתה של רשת הול-פודס ע"י ענקית הסחר אמזון. 

"קרוגר משיבה מלחמה", אומר ביל בישופ, בכיר בחברת הייעוץ לרשתות מזון, "Brick Meets Click". עוד אמר בישופ כי "השקת השירות מרחיבה את הפוטנציאל של קרוגר באינטרנט, וזאת מכיוון שהיא יכולה להגיע ליותר לקוחות שאין להם גישה נוחה לחנויות". 

עם ההודעה על השקת השירות, אתר האינטרנט הייעודי שלו עלה לאוויר, ובו ניתן למצוא כ-50 אלף פריטים שונים מכל המחלוקות של הרשת. עם זאת, קרוגר מנסה לשים דגש על מותג הבית שלה, וכעשירית מכלל המוצרים המוצעים למכירה באתר שייכים למותג זה. הסיבה לכך היא שהרשת מרוויחה יותר על מוצרים אלה, דבר שמסייע להשלים את עלות המשלוח מבחינת החברה.


משלוח של שירות "Kroger Ship" (צילום: קרוגר)


רשת קרוגר החליטה להציע משלוח חינם בעבור הרוכשים בסכום שעולה על 35 דולר, ואלו שלא יגיעו לסכום הזה יידרשו לשלם 4.99 דולר כדמי משלוח. כמבצע לרגל ההשקת השירות, החברה תציע משלוח חינם והנחה בגובה 15% למי שיעשה שימוש בקוד מיוחד שיוצג באתר. המוצרים שיירכשו באתר יישלחו משני מרכזי הפצה של הרשת, ובחודשים הקרובים צפוי להיפתח המרכז השלישי. עוד ציינה החברה כי תעבוד עם רשות הדואר (USPS) וחברת פד-אקס כדי לספק שירות משלוחים מהיום למחר.

האתר הרשמי של השירות החדש נמצא כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE