הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבלתי אפשרי: מותג הצ'יזבורגר הכשר הראשון יוצא לדרך
אם אתם שומרים כשרות וחלמתם לאכול צ'יזבורגר, אתם יכולים להתעורר ולגשת לאחד מהמסעדות הכשרות הרבות שמגישות את ה-Impossible Burger, הצ'יזבורגר הראשון שקיבל חותמת כשרות. מי שטעם צ'יזבורגר אמיתי טוען שמדובר בהעתק כמעט מדוייק לדבר האמיתי, והוא אפילו מדמם כמו קציצת בקר עסיסית

עבור אמריקאים רבים, המבורגר לא יכול להיות מושלם אם אין עליו גבינה. עכשיו גם שומרי הכשרות בארה"ב יכולים להנות מהצי'זבורגר הכשר הראשון.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


The Impossible Burger. הצ'יזבורגר הכשר הראשון


'The Impossible Burger' הוא מותג המבורגר צמחוני שעשה הרבה רעש שרבים טענו שהטעם והמרקם זהים להמבורגר שעשוי מבשר, והוא אפילו "מדמם" כמו קציצת הבקר העסיסית. לאחרונה קיבל המותג המהפכני חותמת כשרות של ארגון OU, והוא מופץ בימים אלו במסעדות כשרות רבות בניו יורק.

"זה כל כך טעים" אמרה דינה גנץ (34) מניו ג'רזי, "אני אנסה את כל הסוגים של ההמבוגר הזה. תמיד תהיתי מה הטעם של מאכלים לא כשרים. הוא עומד בציפיות". אמריקאים רבים שאוכלים צ'יזבורגר בדרך קבע טוענים שמדובר בהעתק כמעט מדויק לצ'יזבורגר המקורי.


קיבל לאחרונה חותמת כשרות


בארגון ה-OU מסרו שהם "נרגשים" לתת חותמת כשרות למוצר החדש. הליך הענקת חותמת הכשרות ארכה מעט זמן מכיוון שהחברה משתמשת במוצרים כשרים להכנת הצ'יזבורגר. בקרוב תוכלו למצוא את ההמבורגר המדור במסעדות הכשרות בסביבת מגוריכם.  

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE