הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שעון בשווי 135 אלף דולר נגנב מגבר ע"י אישה שהכיר במועדון
גבר ואישה הכירו במועדון בשכונת צ'לסי ברובע מהנטן, אך הבילוי קיבל תפנית פלילית כאשר שעון היוקרה נעלם מהכספת בזמן שהוא התקלח בבית המלון "מארק" שבו לן. לא בוצעו מעצרים, אך מדובר כבר בתופעה שמוכרת לרשויות החוק

גבר נפל קורבן לעוקץ של אישה שאותה הכיר במועדון ועמה שב לחדרו בבית מלון בעיר, שם היא גנבה ממנו את שעון היוקרה בשווי 135 אלף דולר. היום הודיעה המשטרה כי האיש, גבר בן 34 ששמו לא פורסם, פגש אישה במועדון הלילה "TAO Downtown" בשכונת צ'לסי בלילה שבין שלישי לרביעי. בסמוך לשעה 3:00 בלילה, השניים שבו לחדרו במלון מארק (The Mark Hotel), הממוקם על רח' 77.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלון מארק בניו יורק (צילום: Shutterstock)


כאשר הם נכנסו לסוויטה המפוארת במקום, הגבר הניח את שעון היוקרה מבית היוצר של Patek Philippe & Co השוויצרית בכספת. בשלב מסוים, הוא נכנס להתקלח בזמן שהאישה נשארה בחדר, כך על פי חוקרי המשטרה. כאשר שב מהמקלחת, הבחין כי השעון נעלם. בין השניים התפתח ויכוח קולני, ובסופו של דבר האישה עזבה את המקום לאחר שהכחישה מעורבות באירוע.


שעון של חברת Patek Phillipe & Co (צילום: Shutterstock)


לא ברור בשלב זה אם הכספת הייתה נעולה בזמן שהוא התקלח. בשנה שעברה התרחש אירוע דומה כאשר זוג נשים גנבו תכשיטים בשווי 80 אלף דולר משני גברים שאיבדו את הכרתם במלון בעיר. המשטרה פתחה בחקירה אודות האירוע מהשבוע, אך בשלב זה לא בוצעו מעצרים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE