הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: בן 19 נרצח בצורה מזעזעת בשל היותו הומוסקסואל
כחצי שנה לאחר שנמצאה גופתה של בלייז ברנשטיין בן ה-19, התובע הכללי במחוז אורנג' טוען שנמצאו הוכחות רבות לכך שהחשוד, סמואל וודוורד, פעל מתוך שנאה, וזאת לאחר שנמצא תוכן הומופובי במחשבו האישי. כעת הוא דורש להגדיר את האירוע כפשע שנאה, דבר שעלול לשלוח את וודוורד למאסר עולם

הצעיר המואשם כי דקר למוות את בלייז ברנשטיין בן ה-19 בחודש ינואר הקודם בחר להרוג אותו בשל היותו הומוסקסואל, כך על פי התביעה במחוז אורנג', שם מתקיים במשפט. כעת דורשת התביעה להחמיר בעונשו של החשוד, סמואל וודוורד בן ה-21, אשר למד יחדיו עם ברנשטיין בבית הספר התיכון לאומנויות (Orange County High School of Arts) בסנטה אנה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בלייז ברנשטיין בן ה-19, נרצח בשל הנטייה המינית שלו (צילום: מש' ברנשטיין)


מומחים בחנו את התוכן שמצאו במחשב הנייד, הטלפון הסלולרי וחשבונות הרשתות החברתיות של וודוורד ומצאו בו תמונות מדאיגות: "התמונות שנמצאו היו בעלות תוכן גזעני, הומופובי, אנטישמי, מיזוגני, ואנטי-ממשלתי", חשף טוני ראוקאוקס, התובע הכללי של מחוז אורנג'. לדבריו, מדובר בראיות המצביעות על "הצד האפל של המחשבות והכוונות של הרוצח". עוד הוסיף כי הראיות מוכיחות כי הנאשם בחר לרצוח את הקורבן בשל נטייתו המינית.


החשוד ברצח המזעזע, סמואל וודוורד, מתייעץ עם עורך דינו (צילום: ג'ף גריטשן)


האשמות הללו מגיעות כשישה חודשים לאחר שהואשם ברצח. גופתו של ברנשטיין נמצאה קבורה באזור הפארק הלאומי בורגו. הרצח אירע כאשר ברנשטיין הגיע עם משפחתו לאזור במהלך חופשה מהלימודים שלו באוניברסיטת פנסלבניה, שם למד בחוג לרפואה. על פי החשד, הוא נדקר לפחות 20 פעמים, וכעת מקווים בתביעה שהרצח יוגדר כ"פשע שנאה". אם יואשם בפשע מסוג זה, הוא עלול להישלח למאסר עולם.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE