הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קפה וירטואלי: סטארבקס תאפשר ללקוחותיה לשלם בביטקוין
החברה הודיעה כי היא משתפת פעולה עם מיקרוסופט והחברה שבבעלותה הבורסה בניו יורק, כדי לפתח מערכת שתמיר מטבעות קריפטו לדולרים איתם ניתן יהיה לקנות בסניפיה

חברת סטארבקס הודיעה כי היא מתכוונת לשתף פעולה עם מיקרוסופט ועם חברת המסחר הבינלאומית, הבעלים של הבורסה לניירות ערך בניו יורק, על מנת לאפשר ללקוחותיה לשלם במטבעות קריפטו כדי לרכוש מוצרים בסניפי החברה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטארבקס. מציעה אופציות חדשניות לתשלום


החברות עובדות יחד על פלטפורמה, הקרויה Bakkt, כדי לאפשר למי שברשותו מטבעות דיגיטליים לרכוש עמם מוצרים. יש לציין כי סטארבקס לא תקבל ישירות את מטבעות הקריפטו, אלא המערכת Bakkt תמיר את הכסף הוירטואלי לדולרים, שאיתם ניתן יהיה לקנות קפה. המערכת צפויה להיות שמישה בנובמבר, אך עדיין לא ברור מתי סטארבקס תוכל ליישם את הטכנולוגיה.


בסטארבקס מסרו כי הצעד הנו חלק מהמאמצים להישאר חדשנית ולהציע ללקוחות יותר אופציות תשלום. זו אינה הפעם הראשונה שהחברה פורצת דרך בתחום החדשנות. ב-2011  היא הייתה אחת החברות הראשונות שאפשרו תשלום בחנויות בעזרת הטלפון הנייד. יש לציין כי חברות אוברסטוק, אקספדיה ומיקרוסופט עצמה הן בין החברות שמאפשרות ללקוחות לרכוש מוצרים בתשלום בביטקוין. עם זאת, אין ספק שהצעד של סטארבקס עשויה לתרום ללגיטימיות של מטבעות הקריפטו.


ביטקוין. היסטוריה לא יציבה


ביטקוין יהיה המטבע הווירטואלי הראשון עמו ניתן יהיה לשלם במערכת Bakkt. מדובר במטבע ששמו מוכר בכל העולם, אך עם היסטוריה לא יציבה. בשנה האחרונה, על ערכו של ביטקוין אחד ל-20 אלף דולר, אך לאחר מכן צנח וכיום הוא עולה 7,400 דולר. כמובן שעקב המחיר הגבוה ניתן לקנות גם שברי ביטקוין.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE