הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נקווה שטום האנקס כבר משנן את התפקיד: ספרו של דן בראון מאלץ את פרופ' לנגדון אל מסע מסוכן נוסף
אחרי Angels & Demons, The Da Vinci Code, The Lost Symbol ו-Inferno, הגיע הזמן לתת תשומת לב לספר הבא בסדרת עלילותיו של פרופסור לנגדון, שסופסוף, אחרי 22 שבועות ברשימת רבי המכר, הגיע למקום הראשון

אחרי 22 שבועות ברשימת רבי המכר, מגיע ספרו האחרון של דן בראון, Origin, למקום הראשון. הספר הבא בסדרת עלילותיו של חוקר הסמלים (סימבולוגיה) והאיקונוגרפיה דתית מאוניברסיטת הרווארד, פרופסור רוברט לנגדון, שיוצא למסעות מסוכנים עם מנהלת מוזיאון יפיפייה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מוציא את פרופסור לנגדון למסע מסוכן נוסף. הסופר דן בראון

הפעם המסע נפתח במוזיאון גוגנהיים, שבעיר בילבאו בספרד. לנגדון מגיע לשם על מנת לקחת חלק בהכרזה משמעותית, שחושפת תגלית שתשנה את פני המדע. את האירוע מארח המיליארדר הצעיר, אדמונד קירש, שההמצאות הטכנולוגיות המדהימות שלו ותחזיותיו המדעיות הנועזות הפכו אותו לדמות ידועה בעולם. קירש, שגם היה אחד מתלמידיו הראשונים של פרופסור לנגדון בהרווארד, כעשרים שנה קודם לכן, צפוי לחשוף פריצת דרך יוצאת דופן, שתענה על שאלת יסוד באשר לקיומו של המין האנושי.

עם תחילתו של האירוע, מוצאים עצמם האורחים ובהם פרופסור לנגדון, נסחפים אחר מצגת מקורית ומרהיבה. לנגדון מגלה שהמידע החדש שנוי במחלוקת יותר מאשר שהוא יכול היה לשער. אך לפני שהוא מספיק לעבד את המידע, נקטעים אירועי הערב, שתוכננו בקפידה, נקטעים לפתע בהתפרצות כאוטית ואלימה, שמעמידה את התגלית המרעישה של קירש בסכנת אבדן.

כשהוא נמצא תחת איום קטלני, לנגדון נאלץ להיכנע להימור נואש ובורח מבילבאו, יחד עם מנהלת המוזיאון האלגנטית, אמברה וידאל, שעבדה עם קירש על תכנון האירוע. יחד השניים נמלטים אל ברצלונה, שם מתחיל מסע חיפושים מסוכן לאיתור סיסמה אניגמטית לביטול הסוד של קירש.

שתי גרסאות העטיפה של הספר, Origin

הניווט באפלה אחר הסודות ההיסטוריים החבויים של דת קיצונית, מחייב את לנגדון ווידאל לחמוק מאויב מעונה, ששואב את כוחו הידעני מהארמון המלכותי של ספרד, שבמדריד, ושדבר לא יעצור אותו מלעצור את קירש.

לנגדון ווידאל נעים על שביל המסומן בסמלים שביצירות אמנות, אשר כל אחד מהם משמש רמז, שצפוי להוביל אותם לעמוד פנים אל פנים עם התגלית המזעזעת של קירש ועם האמת עוצרת הנשימה שחמקה מהזמן.

הוצאה: Doubleday, Arnoldo Mondadori Editore

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE