הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נכנסים ל-Proportions בלוס אנג'לס: האם הציורים בתערוכה הם באמת ציורים?
האם ניתן ליצור ציור ללא צבע, התערוכה המעניינת של האמן, איתן קוק, שמוצגת בימים אלה בגלריה, ענת אבגי, מציעה תשובה חיובית. היכנסו לבדוק אם אתם מסכימים

הציורים בתערוכה הזו נראים כמו ציורים. הם נראים כמו ציורים שנוצרו בתוך רגעים בודדים, כשהאמן, איתן קוק, צייר קוביות צבע על גבי הקנבס. אך מבט מקרוב חושף, שהצבע הוא חלק אינטגרלי מהחוטים של הקנבס עצמו ושהוא אינו תוצאה של ציור על הקנבס. בתערוכה שתוצג עד ה-11 באוגוסט, בגלריה לאמנות של ענת אבגי, בלוס אנג'לס, אפשר לראות כיצד טווה קוק בד בצורות ריבועיות, ששימשו בסיס ליצירותיו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זה רק נראה כמו ציור. התערוכה של קוק בגלריה ענת אבגי

קוק השתמש בחוטי כותנה צבעוניים, שנארגו לגזרי בד, על מנת ליצור את הצורות. את הצורות הוא תפר באופן לא אחיד ומתח על גבי מסגרת עץ, כפי שמותחים קנבס לשם ציור. הקומפוזיציות הארוגות, שיצר קוק, עוקבות אחר ההיגיון של לוגיקה מסוימת, אותה הוא מציע לצופה, שמעצם היותה אפשרות אחת היא משמשת אלטרנטיבה לטענה אחרת. בבסיס התערוכה נמצאת ההבנה של הצופה, כי מדובר ביריעות קנבס העשויות חוטי כותנה צבועה, ולא קנבס חלק שנצבע בצבעים שונים. ההבנה הזו מאפשרת לקוק לבנות קשרים אחרים בתוך היצירות עצמן, לשם הבניה של מערכת יחסים מורכבת יותר בין קוביות הצבעים שבכל יצירה לבין עצמן.

קוק חי ועובד בניו יורק, זכה להכרה משמעותית בארצות הברית ומחוצה לה, כולל במוסדות אמנות מובילים בעולם, בהם גם הפונדאזיונה 107 שבטורינו, המוזיאון הלאומי של קפודימונטה שבנאפולי ומוזיאון צ'לסי לאמנות שבניו יורק. בין תערוכות היחיד המתוכננות לקוק גם אחת בגלריית פטריק דה ברוק שבבלגיה, במתחם גאנה ארט שבסיאול ובגלריית ביל בריידי שבמיאמי.

מתעתע: גזרי בד כותנה צבעוניים שנתפרו ונמתחו גבי מסגרת עץ

הגלריה פתוחה בימי שלישי עד שבת.

כתובת: 2660 S. La Cienega Blvd., Los Angeles
טלפון: 310.838.2770
אתר: www.anatebgi.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE