הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ל.א: סוכן אף.בי.איי נפצע כשניסה לעצור חשוד ברצח. החשוד חוסל על ידי השוטרים
לפי החשד, ההרוג היה מעורב בירי קטלני בשני בני משפחה בעיר בשבוע שעבר. אחד מהם, בן 70, מת כתוצאה מהירי

תקרית ירי שהתרחשה במהלך פעילות משטרתית יזומה בחלקה הדרומי של העיר לוס אנג'לס הבוקר (שלישי) הסתיימה בפציעתו של סוכן אף.בי.איי ובמותו של חשוד במעורבות ברצח. החשוד נפצע באורח אנוש כתוצאה מהירי. כוחות הצלה הוזעקו למקום על מנת לטפל בו, אך הוא הוכרז כמת בזירת האירוע.

המקרה אירע סמוך לשעה 11 בבוקר במוטל הממוקם סמוך לפינה של רחוב 41 וסנטרל אווניו. כוחות של משטרת לוס אנג'לס יחד עם סוכנים של הבולשת חיפשו אחר אדם שהיה קשור לרצח שהתרחש בשבוע שעבר בעיר. כשהם יצרו מגע עם החשוד במטרה לעצור אותו, השוטרים הבחינו כי הוא חמוש ונושא נשק - כך הודיעה דוברת מטעם משטרת לוס אנג'לס, סמלת מייגן אגווילר. במקום התפתחו חילופי אש. ההערכה היא שהשוטרים ירו לעבר החשוד והוא השיב אש לעברם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הארוע בדרום העיר

סוכן האף.בי.איי שנפגע בתקרית פונה לבית החולים, שם הוא קיבל טיפול. נמסר כי מצבו מוגדר כעת יציב וכי אין כל סכנה לחייו.

לפי החשד, ההרוג בחילופי האש הוא אותו אדם שירה בשני בני משפחה במהלך ויכוח ביניהם. אחד הקורבנות, בן 70, מת כתוצאה מהירי. לא נמסרו עוד פרטים על הקורבנות בפשע הזה, שהתרחש בלוס אנג'לס ב-31 ביולי השנה. 

נציגת משטרת לוס אנג'לס, סמלת מייגן אגווילר אומרת כי עדיין לא ברור כמה שוטרים היו מעורבים בירי. לטענתה כלי נשק אחד, כפי הנראה של ההרוג, אותר בזירה ונלקח להמשך בדיקה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE