הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החיים על פי כלב ים פרוותי: באקווריום של בוסטון ממתינה לכם החוויה החמודה ביותר של הקיץ
באקווריום חוגגים את בואם של ארבעה כלבי ים פרוותיים עם אירועי Life According To Fur Seals, ומציעים הזדמנות לפגוש אותם וללמוד כיצד המדענים חוקרים את הפיזיולוגיה שלהם על מנת לעזור להגן עליהם

באקווריום של ניו אינגלנד, שבבוסטון, מציעים את אחת החוויות החמודות ביותר של הקיץ, עם אירועי Life According To Fur Seals. האירועים חוגגים את בואם של כלבי הים הפרוותיים החדשים אל האקווריום, שמהווה אחד משלושת האקווריומים היחידים בארצות הברית המשמשים בית לכלבי הים הצפוניים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היכונו להתאהב במתוקים האלה, שממתינים לכם באקווריום של ניו אינגלנד בבוסטון 

כלבי הים הפרוותיים הם יונקים גמישים, שנעים במהירות רבה במים. במסגרת הביקור במתחם אפשר לפגוש בכלבי הים המתוקים וללמוד עד כמה הם אוהבים לשחק בכפותיהם הגדולות ולהשתעשע בהתזת מים לכל עבר. תוך שהם מבצעים פעלולי אקרובטיקה, באינטליגנטיות ובאופן יוצא דופן הם יפלסו את דרכם במים הישר אל ליבם של המבקרים.

באקווריום אפשר ללמוד כיצד פועלים המדענים לעזור להגן על הזן הנדיר הזה. הם עושים זאת באמצעות חקר ההורמונים שבצואת כלבי הים, על מנת להבין טוב יותר את הפיזיולוגיה שלהם. בזמן שהמבקרים מתפעלים מהכלבים המתוקים ששוחים ומשחקים במים, הם יכולים ללמוד כיצד החוקרים והמחקרים שלהם יכולים לסייע בהגנה על המין הפגיע הזה.

כמו כן, ניתן ללמוד על התכונות המדהימות, כגון הפרווה העשירה שלהם, שמסייעות לכלבי הים לשגשג בתנאי אקלים קשים. הם נחשבים לבעל חיים מרתק שראוי למבט מקרוב.

פרוותיים, שוחים בזריזות, חמודים (מאוד) ואוהבים לשחק; הכירו את כלבי הים

במסגרת אירועי הקיץ הנוכחיים שמתקיימים במתחם האקווריום, אפשר לפגוש בארבעה כלב ים פרוותיים, אשר לכל אחד מהם אישיות ייחודית. אפשר לצפות כיצד המאמנים והווטרינרים עובדים יחד על מנת לתת להם את הטיפול האפשרי הטוב ביותר וזמן רב לשחק.

כתובת: 1 Central Wharf, Boston, MA
טלפון: 617.973.5200
אתר: http://www.neaq.org/

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE