הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אל"ף אוהל, בי"ת זה ברור שגימ"ל זה גשר גדול: יש אתר קמפינג אחד בסן פרנסיסקו שבו זה לא רק שיר
לא סתם זו אחת הנקודות המבוקשות יותר בקרב אוהבי הקמפינג של אזור סן פרנסיסקו: בפארק Kirby Cove המפרץ מגיע הישר אל פתח האוהל שלכם וברקע נמתח לו דרך קבע ה-Golden Gate

לעתים, יציאה לקמפינג יכול להפוך למשימה לא פשוטה: עד שמסיימים לפרוק את הציוד, להקים את האוהל, לפרוש את שקי השינה ולמקם את הכיסאות, להיזכר שהמחבת המיוחדת נשארה בבית, כבר מגיע הזמן לארוחת צהריים ולעתים אף זמן ארוחת הערב. בשלב הזה כבר לא נשאר זמן ליהנות מהטבע ולהירגע. לכן, מומלץ להזמין מקום לקמפינג מראש ולמספיק זמן על מנת שאפשר יהיה ליהנות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המפרץ מגיע עד לפתח האוהל שלכם, Kirby Cove

לא פשוט למצוא או להזמין מקום באזור הפארק הלאומי של גשר הזהב, Kirby Cove Campground, שבסן פרנסיסקו. האזור גם לא נגיש באופן אידאלי, אך הוא שווה כל מאמץ, משום שהנופים שעוטפים אותו מדהימים. כשרואים את ה-Golden Gate ואת סן פרנסיסקו ברקע והמפרץ נמצא מרחק צעדים ספורים מהאוהל, מבינים מדוע האזור פופולרי כל כך.

אזור Kirby Cove מהווה חלק מ-Battery Kirby ההיסטורי של Ft. Baker. מדובר על סוללת בטון ששימשה לכלי נשק ומתוארכת לשנת 1900. אזור הקמפינג כולל חמישה אתרים; כל אחד מותאם לאכלוס של עד עשרה אנשים ושלושה כלי רכב.

על מנת לזכות במקום לקמפינג בפארק המופלא מומלץ להזמין כשלושה חודשים מראש ולקחת בחשבון שהדרך לשם היא הרפתקה בפני עצמה: יש לעבור דרך שער הכניסה הנעול (שנפתח עבור המוזמנים בלבד), לנסוע קילומטר בדרך עפר משובשת ותלולה על מנת להגיע לבית הרחק מהבית. אך הקווסט הזה שווה את המראות הציוריים.

יש לציין שמזג האוויר עלול להיות מעורפל ולכלול משבי רוח קרירים. לכן חשוב להצטייד בבגדים מתאימים, אפילו כשמדובר בעונת הקיץ.

כשהיופי מביס את כל המילים. קמפינג ב-Kirby Cove

אחרי שמתעייפים מצילומים לאינסטוש, אפשר סופסוף ליהנות מפינת הטבע הקסומה ולחפש נצים בשמים או לצאת לטיול אל המבצר שבשטח הפארק. אחת ההמלצות למגיעים לקמפינג בפארק היא לבקר בפארק הלאומי Mt. Tamalpais, שב-Mill Valley.

הפארק פתוח בין החודשים אפריל לנובמבר.

מחיר: 25 דולר ללילה בתוספת עמלות.
כתובת: Kirby Cove Campground, Conzelman Road, just past Battery Spencer Overlook, 948 Fort Barry, Sausalito, California
טלפון: 415.331.1540

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE