הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלפי עובדי דיסנילנד יזכו להעלאה בשכר עד סוף השנה
דיסנילנד זכה לכינוי "המקום השמח בעולם", וכעת יתכן שגם העובדים ירגישו כך לאחר שהנהלת דיסני אישרה את שכרם החדש, 15.75 דולר, שייכנס לתוקף בראשית השנה הבאה. עם זאת, מחקר שפורסם לאחרונה חושף כי העובדים יזדקקו לשכר כפול כדי להרשות לעצמם דירה בת חדר בודד. תגובת דיסני: "חסר כל בסיס מדעי"

עובדי דיסנילנד זכו השבוע לחדשות טובות לאחר שנודע כי חברת האם תעלה את המשכורות בעבור העובדים שאינם שייכים לאיגוד מקצועי כלשהו. רק לאחרונה הצליחו ארבעה איגודי העובדים לנהל מו"מ מול הנהלת החברה ולהגיע לשכר של 15 דולר בשעה, וכעת העובדים שאינם שייכים לאיגוד יזכו לשכר של 15.75 דולר לשעה החל מה-31 בדצמבר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דיסנילנד (צילום: Shutterstock)


"אנחנו תמיד סוקרים את שוק העבודה. הדינמיקה בדרום קליפורניה מצדיקה את ההעלאה", מסרה סוזי בראון, דוברת דיסנילנד. מתוך 30 אלף העובדים, רק כ-7 אלף מהם אינם מקבלים ייצוג של האיגודים, ביניהם עובדי צילום, העובדים שמתחפשים לדמויות של דיסני ועובדי המלונות. מזה תקופה ארוכה ישנו לחץ גדול על חברת דיסני, המעסיקה גדולה ביותר במחוז אורנג', להתאים את המשכורות שלה למציאות הכלכלית בעיר. עם זאת, מחקרים מראים כי במחוז זקוקים לשכר של 28 דולר לשעה כדי שבן אדם יוכל להרשות לעצמו דירה עם חדר שינה בודד. דו"ח זה הוגדר ע"י דיסני כ"חסר בסיס מדעי".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE