הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אובר, ליפט, טוויטר ומסעדות בוושינגטון מעבירות מסר למשתתפי עצרת השנאה
נהגי מוניות יוכלו להוריד נוסעים שיתנהגו בצורה לא הולמת ומסעדות יוכלו לסרב לתת שירות לאנשי הימין הקיצוני. ההכנות לקראת עצרת השנאה מחר, מזווית קצת שונה

רבות כבר דובר על עצרת השנאה שצפויה להתקיים מחר בוושינגטון, עצרת שתיערך בסימן שנה לאירועים הנוראים בשאלרוטסוויל. פעילי הארגון הגזעני "חסידי העליונות הלבנה" מתכוננים להגיע מחר לוושינגטון די סי אבל גם בירת ארצות הברית מתכוננת להגעתם של אנשי הימין הקיצוני שעשויים לקבל קבלת פנים לא חמימה במיוחד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יצטרכו ללכת ברגל די הרבה אם יתנהגו בגסות לנהגי המוניות (צילום: AP)


רבים מהפעילים בארגונים הקיצוניים יצטרכו להגיע לוושינגטון שבעים מאחר ואיגוד המסעדות העירוני של וושינגטון הוציא הודעה רשמית למסעדנים בעיר בו הוא מפרט את הזכויות החוקיות שלהם לסרב שירות לאנשי "חסידי העליונות הלבנה" או ארגונים דומים אחרים. קשה לדעת כמה מסעדות אכן ינהגו כך וירחיקו את הגזענים מהמסעדות אך זהו עדיין צעד משמעותי.

חלק יצטרכו אולי ללכת מרחקים מסוימים ברגל לאחר שחברות שירותי ההסעות השיתופיות הפועלות בעיר כגון אובר וליפט הוציאו אזהרה משלהן לקראת מחר בה ציינו כי לנהגיהן יש זכות "להעיף" נוסע מהרכב במידה ויקבלו איומים או יוטרדו על ידו, "לנהגים יש זכות להוריד נוסעים המתנהגים בחוסר כבוד או שגורמים להם לחוש לא בטוחים", נמסר ע"י החברה. גם טוויטר נכנסה לתמונה לקראת העצרת מחר כאשר סגרה ביום שישי האחרון חשבונות המזוהים עם קבוצת שוביניסטים ימנים קיצוניים. 


"אתם מהארגון הקיצוני הזה? no soup for you! (ארכיון, למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: Tripadvisor)


בנוסף לכך גם חברת Airbnb איימה כי תחסום משתמשים שישתתפו בעצרת ואף נימקה את החלטתה בהצהרה רשמית שפרסמה: "כאשר אנו מזהים שישנם כאלה שיכולים להתנהג בצורה המנוגדת להתחייבות שיש לנו כלפי קהילות, אנו שוקלים לנקוט צעדים נגד אותם אנשים, לרבות הסרתם מהשירות".





50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE