הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: גופת גבר נמצאה בתוך עמוד אבן מחוץ לסופרמרקט
ריח צחנה הוביל את המשטרה למציאת הגופה במקום המאוד לא שגרתי. עדיין אין זיהוי ודאי אך המשטרה חושדת כי זהו גבר שברח לאחר שגנב רכב בשבוע שעבר

גופת גבר נמצאה אמש מחוץ לסופרמרקט של וינקו פודס בלנקסטר במיקום די מוזר, עמוד אבן גבוה המוצב בכניסה שבתחילה היה קשה מאוד להבין כיצד הגיע לשם. לאחר שהתבהרה התמונה נחשף כי ככל הנראה הגבר הגיע לסופרמרקט ביום שני האחרון במהלך ניסיונו לברוח מהמשטרה, טיפס על הגג, הגיע לפתח המוביל בסופו של דבר אל העמוד ושם מצא את מותו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסופרמרקט בו מצא הגבר את מותו. ניתן לראות את העמוד מוקף בגדרות אדומים שהמשטרה הציבה מסביב


לאחר כמה ימים גופת הגבר החלה להעלות ריח צחנה וצוות הסופר חשב בתחילה כי ישנה בעיה כלשהי בביוב וקרא לשרברב שיברר מה הגורם לריח. השרברב היה צריך לשבור לבנים כדי להגיע למקור הריח ואז גילה להפתעתו רגל של אדם מבצבצת מבעד ללבנים וקרא מיד למשטרה. 

לאחר גילוי הגופה כולם היו צריכים להמתין לחוקר מקרי המוות שהגיע רק כעבור כמה שעות ואז השוטרים ביחד עם מכבי האש היו צריכים לחצוב באבן ולחלץ את הגופה משם כאשר אזרחים סקרנים רבים צופים מהצד.

השערות השוטרים הן כי הגבר נפל לתוך העמוד או שפשוט ניסה להסתתר שם, לא הצליח לצאת ומת כתוצאה ממזג האוויר החם בשילוב עם הצפיפות שהייתה בתוך העמוד. ג'ון קורינה, מפקד במשרד השריף של לוס אנג'לס אמר לאחר שהגיע לזירת האירוע: "זה חריג מאוד, לא ראיתי מעולם משהו כזה, דרך נוראה למות".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE