הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: גשמים עזים הציפו סוכנות רכב, המכוניות נסחפו לנהר
סוף השבוע הסוער בצפון החוף המזרחי נתן את אותותיו, והותיר נזק רב. "הרבה מכוניות נסחפו. נעשה הרבה נזק בזמן קצר מאוד"

לפחות תריסר מכוניות מסוכנות רכב בניו ג'רזי נסחפו לנהר בהצפות הפתע שתקפו את האזור בסוף השבוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נזק רב נגרם. ההצפות בניו ג'רזי


סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות מראות את כלי הרכב, מסוגים שונים, נסחפים וטובעים בנהר הפקמן, סמוך לסוכנות קרייזלר ג'יפ דודג' שבליטל פולס. בסרטונים ניתן לראות את הרכבים מתנגשים זה בזה כשהם נסחפים בלי שליטה.

"זה היה מטורף", סיפרה אישה שעובדת בחנות נשק שהוצפה גם כן, כשענני הסערה נפתחו והמטירו לא פחות מחמישה אינטש של גשם בזמן קצר, "הרבה מכוניות נסחפו. נעשה הרבה נזק בזמן קצר מאוד".

הבעלים של חברת גרירת רכב סיפר על חילוץ הרכבים שנסחפו בזרם. "הם היו מלאים בבוץ, סלעים וכל מה ששיטפונות יכולים להכניס לכלי רכב", אמר וינסנט קלפי, שחילץ את הרכבים מהנהר.
בעלי סוכנות הרכב, פרנק אספוזיטו היה באזור ביום ראשון אחר הצהריים בניסיון להעריך את הנזק שנגרם לבית העסק.




בשבת האחרונה פקדו סופות רעמים רבות באזור ניו יורק וגרמו לנזק ועיכובים בטיסות. ברק פגע בבית באזור העיר אדיסון (ניו ג'רזי), ואלפי בני אדם נותרו ללא חשמל באזור. כ-70 טיסות מנמל התעופה הבינלאומי של ניוארק בוטלו ומאות נוספות חוות עיכובים של שעות ארוכות. הרשויות הזהירו מפני הצפות שעלולות להתרחש, אך בשעה 10:15 בבוקר האזהרה בוטלה.

בניו ג'רזי דיווחו על 7,000 משפחות ללא חשמל, בעיקר במחוזות יוניון, מרסר והדסון. כאלף לקוחות נותרו ללא חשמל במחוזות סומרסט, וורן, הנטרדון וססקס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE