הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: מטוס קל התרסק בשכונת סילמר במהלך סוף השבוע
הטייס בשנות ה-50 לחייו נהרג לאחר שניסה, ככל הנראה, לנחות על הכביש המהיר 5 בצפון המחוז. דובר מכבי האש: "לא יודעים לומר בשלב הזה אם המטוס פגע במשהו". מכיוון שהתאונה אירעה בסמוך למחלף ראשי של שני עורקי תחבורה ראשיים, פקקים עצומים נרשמו באזור אל תוך הלילה

גבר נהרג אתמול (א') בצפון מחוז לוס אנג'לס לאחר שהתרסק עם מטוסו הקל בשכונת סילמאר. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום הצליחו להוציא את סקוט ווטסון בן ה-55 מתוך ההריסות, אך מותו נקבע בזירה כעבור זמן קצר. על פי המשטרה, הדיווח הראשוני אודות מטוס שהתרסק בשדה פתוח התקבל בסמוך לשעה 1:50 בצהריים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתרסקות, אתמול (צילום: ריק מקלור)


ווטסון היה לבדו על המטוס, ועדי ראייה מסרו שהוא היה בהכרה מלאה בשניות שלאחר ההתרסקות. סרן קודי וורטייר, דובר מערך הכבאות של המחוז, סיפר כי ווטסון נמצא כאשר הוא "לכוד בין כל החלקים שנשברו או נמעכו", לדבריו. כאמור, הם הצליחו להוציאו, אך לא הצליחו להציל אותו. 

באופן רשמי, טרם נמצאה סיבת ההתרסקות, אך עדי ראייה סיפרו כי ווטסון ככל הנראה ניסה לבצע נחיתה חירום על הכביש המהיר 5, הממוקם בסמוך לשדה. 

וורטייר סיפר כי התקבל דיווח מהטייס לפני ההתרסקות, אך הרשויות מאמינות שהוא ניסה להימנע מלנחות על הכביש, וזאת בשל תנועת המכוניות הגדולה והחשש מפני פגיעה באנשים נוספים. "אנחנו לא יודעים לומר בשלב זה אם המטוס פגע במשהו. יכולות להיות 100 סיבות שמובילות להתרסקות", הוא אמר.


זירת ההתרסקות, אתמול (צילום: ריק מקלור)


המטוס, מתוצרת חברת ביצ'קראפט, נחשב למתקדם במעט ממטוס ססנה, כך שככל הנראה מדובר בטייס בעל ניסיון רב יותר. רשות התעופה הפדרלית (FAA) והמועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) פתחו בחקירת האירוע. עומסי תנועה כבדים נרשמו אמש באזור, בעיקר במחלף הצפוני של כבישי ה-5 וה-405. הההתרסקות מגיעה שבוע לאחר התרסקות המטוס בדרום העיר, אז נהרגו חמשת הנוסעים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE