הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: עובד משק נעצר בחשד להתעללות במאות חיות
קליטו ג'ונס נעצר לאחר שלפני חודש התגלתה החווה שלו ע"י פעילים למען זכויות בעלי חיים. במקום נמצאו מספר חיות מתות, וחלק מן החיות שהוצאו מהמקום נאלצו לעבור המתת חסד בשל מחלות שונות. ג'ונס עצמו טוען שבדק את מצבם 3 פעמים ביום. ביהמ"ש קבע לו שחרור בערבות בגובה רבע מיליון דולר

קליטו ג'ונס בן ה-61, מטפל בחיות בחווה, נעצר אתמול (א') בידי המשטרה בעיר סנרייז (Sunrise) בחשד להתעללות בבעלי חיים. בחווה כ-300 חיות שונות, וג'ונס מואשם ב-17 סעיפים של התעללות בחיות בנסיבות מחמירות ושבעה סעיפים של כליאה בלתי חוקית של חיה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



חברי Animal Recovery Mission, מלכ"ר ששם לעצמו למטרה לסיים את התופעה, מצא עשרות חיות מורעבות במהלך ביקור שנערך ב-28 ביוני. שלוש חיות, ביניהם שני עזים וכבשה, נמצאו מתים. לאחר הגילוי, הפעילים עמלו על הוצאתם של שאר החיות המסכנות, שחלקן נאלצו לעבור המתת חסד בשל מצבם הרפואי הלקוי.

"חלק מהחיות מאוד חולות, ויתכן שימותו עוד כמה מהן", בישר בצער רב ריצ'ארד קוואטו, מייסד המלכ"ר. ג'ונס עצמו טוען שהוא האחראי הבלעדי על החווה בשבע השנים האחרונות. עוד סיפר כי נהג לבדוק את מצבם של החיות 3 פעמים ביום. כאמור, הוא נעצר ובית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 255 אלף דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE