הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משפט מנאפורט מתקרב לסיומו, ההגנה לא הציגה טיעוני נגד
עורכי דינו של יו"ר הקמפיין הנשיאותי לשעבר בחרו שלא לזמן עדים בהתאם לזכות התיקון החמישי של הנאשם. לראשונה נשמע מנאפורט מדבר במהלך המשפט, אך הוא ענה תשובות קצרות. השופט: "יש לך הזכות להעיד או לשמור על שתיקה אל מול חבר המושבעים". מחר יוצגו טיעוני הסיום של שני הצדדים

משפטו של פול מנאפורט, לשעבר יו"ר הקמפיין הנשיאותי של דונאלד טראמפ, ממשיך להתנהל והגיע ליומו ה-11 בבית המשפט. עורכי דינו של מנאפורט בחרו שלא לזמן עדים, ומנאפורט עצמו נשמע לראשונה כאשר השיב בשלילה לאחר שנשאל אם ברצונו האישי לעלות לדוכן העדים. השופט אליס זימן אותו אל הדוכן, שם עבר על רשימה סטנדרית של שאלות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אליס שאל אם הוא שוחח על נושא מתן העדות עם עורכי דינו, ומנאפורט נענה בחיוב. כך הוא ענה כאשר השופט שאל את מנאפורט אם הוא שבע רצון מהייצוג המשפטי שלו. כאשר הוא נשאל אם החליט לגבי מתן עדות, השיב בפשטות: "אכן החלטתי". כאשר השופט דחק בו ושאל אם בכוונתו להעיד, השיב בשלילה.



למנאפורט הזכות שלא להעיד במשפט בשל היותו הנאשם. זכות זו מוגנת בתיקון החמישי לחוקה, המקנה חיסיון מפני הפללה עצמית. מסיבה זו אמר השופט למנאפורט כי "יש לך את הזכות המלאה להעיד בפני חבר המושבעים, ויש לך את הזכות המלאה לשמור על שתיקה אל מול חבר המושבעים", אמר השופט. עם זאת, רבים טוענים שמנאפורט בחר לא להציג טיעוני נגד כי הוא סבור שהנשיא טראמפ עתיד להעניק לו חנינה מלאה. 



המשפט צפוי להמשיך מחר אל יומו ה-12, כאשר בשעה 9:30 הוא יחל ועורכי הדין יציגו את דברי הסיום שלהם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE