הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתרים שאתם לא אמורים לראות: מוצגים כעת במוזיאון מתחדש בסן דייגו
למרות שהמוזיאון לאמנות עכשווית של סן דייגו עומד לפני שיפוץ והתרחבות, המתחם ימשיך להציג תערוכות חדשות ומעניינות, כמו זו של האמן טרבור פאגלן, שמראה לכם בדיוק את מה שאתם לא אמורים לראות

המוזיאון לאמנות עכשווית של סן דייגו, MCASD, עומד לפני שיפוץ והתרחבות שיוסיפו לו אגפים חדשים ויעניקו למתחם מראה חדש. למרות תהליך ההתחדשות ממשיך המוזיאון לפעול במתכונת מסוימת ולהציג תערוכות חדשות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צלחות שידור שאתם לא אמורים לראות, בתערוכה Unseen Sites

כמו למשל, התערוכה, Trevor Paglen: Sites Unseen, שמוצגת עד ה-22 בפברואר, שמראה כיצד מטשטש האמן טרבור פאגלן את הגבולות שבין אמנות, מדע ועיתונות חוקרת. הוא משתמש בטשטוש הגבולות על מנת ליצור אמצעים לא מוכרים ולעתים מטרידים שמפרשים את העולם. בהשראת המסורתיות של הנוף, מצליח פאגלן ללכוד את האופק בו מבחינים צלמים אמריקניים כגון טימותי או'סליבן במאה ה-19 ואנסל אדמס במאה ה-20.

רק בצילומים של פאגלן אפשר לראות יסודות של מעקב, כגון מתקן צבאי מסווג, לוויין ריגול, ציתות לכבל תקשורת, בינה מלאכותית ועוד. התצלומים מראים משהו שאנו לא אמורים לראות, שהסתרתו היא תוצר של הרגע ההיסטורי בו אנו חיים. החפצים פועלים בניגוד למה שחושפים הדימויים שלהם, הם מצביעים על עולם אחר שעשוי להיות שונה מזה שאנו מכירים.

בסיס סודי, תצלומי אוויר מסווגים, לווין ריגול ועוד מראות שיש לשמור בסוד, בתערוכה של פאגלן

פאגלן מסייע לצופה לראות טוב יותר את הרגע בו הוא חי ולהפיק חשיבה חדשה באמצעות הדמיון של עתיד חלופי.

כתובת: MCASD Downtown, 1100 & 1001 Kettner Blvd. San Diego
טלפון: 858.454.3541
אתר: www.mcasd.org

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE