הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: שופט פדרלי מואשם באיומים באקדח על בת זוגו ובנם
אמש הגיעה בת זוגו לשעבר של השופט טימות'י מאהר בעיירה אל פורטל כדי לאסוף את בנה. בשלב מסוים היא הבחינה בלייזר אדום על מראה המכונית, וכאשר הסתובבה היא הבחינה בשופט שמכוון כלי נשק לעברה. היא הזעיקה את המשטרה שנאלצה לעצור את החשוד בכוח. כבר הבוקר הוא הובא בפני שופט

שופט פדרלי נעצר אמש (ג') לאחר שאיים באקדח על בת זוגו לשעבר בזמן שבנם המשותף נכח במקום, כך מסרו הרשויות בדרום פלורידה. על פי דו"ח המעצר, בת הזוג הגיעה לביתו של השופט, טימות'י רוברט מאהר, בעיירה אל פורטל, הממוקמת בסמוך למרכז העיר מיאמי. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השופט מאהר בבית המשפט, מוקדם יותר היום (צילום: משרד השריף במחוז מיאמי-דייד)


לשופט ולאישה משמורת משותפת, והיא הגיעה לאסוף את בנה בהתאם להסכם ביניהם. הם גרו ביחד במשך 4 שנים, אך נפרדו באופן סופי בחודש אפריל האחרון. כאשר בת הזוג הגיעה לבית, היא שלחה הודעת טקסט אל מאהר בן ה-51. בשלב הזה, על פי דו"ח המעצר, הגיח מאהר מן הבית כאשר בנו על זרועו השמאלית ואקדח בנרתיק בצד ימינו. הוא התקרב אל בת הזוג, האיר בפנס את פניה ואמר, "אני אראה לך מה זה כאב".

לאחר מכן מאהר העביר את הילד אל האישה, והיא אמרה לו שהיא מתכוונת להתקשר אל המשטרה. על פי החשד, היא החלה בנסיעה כאשר היא כבר משוחחת עם מוקד החירום 911 כאשר מאהר הגיח בשנית, הפעם חמוש ברובה. היא הבחינה בלייזר אדום על המראה, ואז שמה לב שהוא עומד בכניסה לבית ומכוון את הרובה לכיוונה.

על פי דו"ח המעצר, השופט סירב לצאת מן הבית כאשר המשטרה הגיעה למקום, למרות העובדה שאחד השוטרים ראה אותו מתחבא מאחורי קיר. רק כעבור שעה הוא הסכים לצאת החוצה, אך סירב להתרחק מדלת הכניסה. שני שוטרים הצליחו להשתלט עליו באופן פיזי, והוא נעצר. 

כעת הוא צפוי לעמוד לדין באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, התעללות בילד והתנגדות לא אלימה למעצר. הוא הובא הבוקר בפני שופט, שקבע לו שחרור בערבות בגובה של 13 אלף דולר. צו הרחקה זמני הוטל עליו עד תום ההליכים, כך שלא יוכל להתקרב אל בת הזוג לשעבר או בנו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE