הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוהבי סלפי שימו לב: לאס וגאס ארגנה לכם קבלת פנים מושלמת לשיתוף באינסטוש
לאחרונה הושק שלט כניסה חדש שיחליף את זה הוותיק והמוכר, שמקבל את פני הבאים מזה 60 שנה, Welcome to Fabulous Las Vegas. השלט החדש כולל נערות שעשועים וקוביות הימורים וצפוי לספק רקע אידאלי לצילומי סלפי

כנראה שהשלט הוותיק שמקבל את פני הבאים לעיר החטאים מזה 60 שנה, Welcome to Fabulous Las Vegas, צפוי לעבור דירה למוזיאון השלטים של העיר. השבוע הושק שלט כניסה חדש לעיר, שעוצב במיוחד באופן שיתאים לצילומים מגוונים, מעניינים ויצירתיים בסמארטפון. כעת ברור לכולם היכן הם הולכים לפתוח את החופשה הבאה שלהם בעיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת ברור היכן תתחילו את החופשה הבאה שלכם בלאס וגאס

השלט החדש הוא בעצם מיצג שלם, שהוקם בצד הדרומי של שדרות לאס וגאס. הוא מורכב מכל האייקונים המאפיינים את העיר, עם נערות שעשועים סקסיות, קוביות הימורים ענקיות, גלגל רולטה על הקרקע וערימות של אסימוני פוקר גדולים. השלט כולל את המילים לאס וגאס בצבעים מתחלפים ועם אותיות בגובה של 12 פיט. המילים מוקפות בשתי נערות שעשועים נוצצות בגובה של 26 פיט.

כבר מרגע השקתו, צבאו על המיצג אוהבי הסלפי למיניהם, שמחפשים ליצור תמונות מיוחדות ולהעלות ברשתות החברתיות. השלט החדש נמצא כמייל וחצי דרומית למתחם Fremont Street Experience, שלושה מיילים צפונית למלון סיזרס פאלאס ושבעה מיילים צפונית לשלט הוותיק, המכונה בקצרה Fabulous.

נערות שעשועים אמתיות באו להשתתף בהשקת השלט החדש

יש לציין, כי רבים חושבים שהשלט הוותיק, שהוצב בשנת 1959, עדיין סקסי, משום שהוא עדיין מושך קהל מצטלמים עצום אל הקצה הדרומי של הסטריפ. כך שנכון להיום הוא צפוי לעמוד על תילו, לזהור ולנצנץ גם בתמונות הסלפי שלכם.

חניה תמצאו רק ארבעה רחובות מהשלט החדש, במלון Stratosphere. מגרש חניה קרוב יותר לשלט מתוכנן להיפתח בתוך מספר שבועות.

כתובת: 1810 Las Vegas Blvd. S., Las Vegas


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE