הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום פלורידה: כומר ואביה החורג של בת 13 התעללו בה מינית במשך שנה
השניים נעצרו לאחר חשדות כי התעללו בילדה במשך שנה ואיימו כי יהרגו אותה ויערכו טקס וודו על משפחתה. האב עצור ללא אפשרות לשחרור בערבות

בצל הפרשה המזעזעת של הכנסייה הקתולית בפנסילבניה, נחשפה אמש בדרום פלורידה התעללות מינית נוספת בה מעורב איש דת, הפעם כומר ששיתף פעולה עם אביה החורג של ילדה בת 13 בפרשה שנמשכה כשנה. הפרטים המטרידים שנחשפו אתמול מגלים כי השניים קיימו יחסי מין עם הקטינה כמאה פעמים במהלך כשנה בין ינואר לדצמבר 2016.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני החשודים בפרשה, אייבו רוקר וריקרדו סטראכן (צילום: משטרת מחוז ברוארד)


לפי החשד אייבו רוקר, אביה החורג של הילדה הוא זה שיזם את תחילת הפרשה כאשר הכיר אותה לכומר בכנסייה. משם כאמור החלה מסכת מזעזעת של אירועים בה השניים ביצעו בילדה מעשים מגונים במספר מקומות כולל בחנייה של בית ספר תיכון בזמן הלימודים ובמוטל הסמוך לכנסייה.

שני החשודים נעצרו בהפרש של שבוע ומוחזקים בכלא המחוזי בברוארד כאשר האב החורג עצור ללא אפשרות שחרור בערבות והכומר מוחזק בערבות של מאה אלף דולר. רוקר מואשם בשלושה סעיפים של תקיפה מינית ע"י אדם עם סמכות אפוטרופוסית על קורבן בגילאי 12-18. הכומר ששימש כמטיף בכנסייה הבינלאומית של המתפללים הנביאים מואשם בסעיף של חבלה גסה ותאוותנית בקטין בגילאי 12-16.

הכומר, ריקרדו סטראכן מואשם גם כי הכריח את הילדה לגנוב בגדים ממשפחתה ואיים כי ישתמש בהם לטקסי וודו על בני המשפחה אם הקטינה תספר לרשויות על מה שהוא עושה לה תוך כדי שהוא מציין כי אשתו היא שוטרת בניסיון לשכנע את הילדה כי אין לה טעם ללכת למשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE