הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קולו של אגם Echo פארק מהדהד בלוס אנג'לס: "בואו לשוט בסירות ברבורים ולחלום בהקיץ על שנת 1870"
מעבר לחטיפים המשובחים, שמציעים בדוכנים או לארוחת הצהריים המופלאה שתוכלו לאכול במסעדת Beacon, לב ליבו של הפארק נתון לשיט באגם היפיפה שמציע אווירה פסטורלית בלב הנוף האורבני

למה כדאי להגיע לבלות בפארק Echo, שבלוס אנג'לס? משום שככל שמזג האוויר נעשה חם יותר, כך מהנה יותר לדווש בסירת פדלים. האגם נמצא במקום לפחות מאז שנת 1870. בעשורים האחרונים החלו לפעול בשטחו בתי עסק להשכרת סירות פדלים וסירות מנוע קטנות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האגם של Echo פארק קורא לכם. לא תבואו? 

בשנים האחרונות נרשם שיפור דרמטי במצבו של האגם, בעיקר בעקבות מערכת הניקוי והניקוז שהותקנה באגם ומאפשרת לשמור עליו נקי מזיהומים ויפה. חברת Wheel Fun, למשל, מציעה אפשרות לשכור סירות מנוע מעוצבות בצורת ברבורים, כשהגדולות שביניהן מסוגלות לשוט עם עד חמישה אנשים. הסירות האלה נראות כמעט כמו סירות הברבורים ההיסטוריות ששטו באגם של הפארק המפורסם של בוסטון, The Boston Common, בשנות ה-70 של המאה ה-19.

הבילוי בפארק מאפשר ליהנות משעה שלמה של שיט, בין אם בסירת פדלים ובין אם בסירת מנוע. בימים חמים יותר מומלץ להגיע עד למזרקה שבלב האגם, וליהנות ממראות של ערפילי מים, שנראים כמעין גשם שיורד באלכסון.

חוזרים אל שנת 1870 ושטים בסירות ברבורים. פארק Echo

בתי השכרת הסירות פתוחים מדי יום  החל מהשעה 9 בבוקר ועד לשעת שקיעת השמש. ההשכרה האחרונה של היום מתאפשרת עד שעה לפני השקיעה.

בסמוך לאזורי השכרת הסירות נמצאת המסעדה, Beacon, שמציע תפריט עשיר ומסקרן. המחיר לארוחה במקום יהיה גבוה יותר מאשר מחיר של חטיף באחד מהדוכנים שבפארק, אך הטעם שווה את זה.

כדאי לדעת שהדיג מותר בשטח האגם, אך עם רישיון בלבד.

המחיר להשכרת סירת מנוע בצורת ברבור הוא 11 דולר למבוגר ו-6 דולר לילד.

כתובת: 751 Echo Park Ave., 2 miles northwest of downtown L.A.
טלפון: 213.847.0929
אתר: https://www.laparks.org/aquatic/lake/echo-park-lake

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE