הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד צרות לטסלה? שריפה פרצה אמש במפעל החברה בקליפורניה
למזלם של אילון מאסק ושאר אנשי יצרנית הרכב הגדולה, מכבי האש הצליחו להשתלט במהירות על השריפה ולא נרשמו פגיעות בנפש או ברכוש במפעל המשמש לייצור המכוניות של טסלה

תגובה מהירה של מכבי האש בפרמונט, קליפורניה מנעה את התפתחותה של שריפה שפרצה בשטח של מפעל טסלה, כך דיווח אמש דובר החברה. השטח של המפעל בפרמונט ידוע כמועד לשריפות כאשר רק בחודש יוני פרצו שתי שריפות דומות וגם הן לא היו הראשונות במהלך השנה האחרונה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפעל טסלה בפרמונט (צילום: גטי אימג'ס)


מנכ"ל החברה, אילון מאסק מיהר להודות למכבי האש על התגובה המהירה שמנעה מהשריפה להגיע לתוך המפעל כאשר רק קרטונים וציוד שהוכן למחזור מחוץ למפעל ספגו את האש כולל שטח פתוח הצמוד לחנייה של המפעל. השריפה כן פגעה בבניין הסמוך למפעל של טסלה שלפי צילומים אוויריים נראה שניזוק בצורה קשה.

החדשות על מניעת השריפה וודאי הקלו על אילון מאסק והחברה שעוברת תקופה לא קלה, בעיקר בגלל המנכ"ל שלה שהסתבך בפרשיות שונות של ציוצים מעוררי מחלוקת בטוויטר וניסה לשקם את התדמית בראיון אמוציונלי שהעניק לפני כשבוע ולא עזר כל כך, לפחות למניית החברה שצנחה בכ-9 אחוזים.

מוקדם יותר החודש התייחסו עובדי מפעל טסלה לפרמונט המשמש לייצור המכוניות של החברה כ"גיהנום ייצור" עקב מה שהגדירו כסביבת עבודה לא בטוחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE